Válka světů aneb ČLOVĚK?...

Válka světů aneb ČLOVĚK?...

Anotace: Měla jsem sen o nezávislých stvořeních...

Listuju stránkama téměř prázdného deníku. Pár poznámek, pár básní... Jsou to jen písmenka, říkám si. A až teď vidím tu souvislost deníku s mým životem.... Ale cítí ten, kdo to čte, to co já při psaní?
Je v tom tolik citu, ale kdo ho uvnitř všeho opravdu pozná? Je tak hluboko skrytý a při tom ze všeho číší.... Některé stránky jsou opálené.... Mám ráda oheň, tak jsem si hrála... Vyzařuje z něj tolik síly, blaha, požitku, světla, života... Cítím se c bezpečí...V mých očích je vlk, jak často slýchávám... Ale já taková prostě jsem. Volná, nespoutaná, oddaná a přece mám svou hlavu, hrdá, dychtivá a žíznivá po bojích. Čekám na ty boje, co přijdou...Oni totiž přijdou. Nevím jestli z toho mám být šťastná, nebo se toho bát, ale prostě se těším....jsem blázen....Budou to totiž boje jiných světů. A já se budu konečně bát... Je to jako chtíč, něco ve mě běsní... V mém nitru je divoký vlk, a proto mě lidé odmítájí, bojí se... Proč se lidé bojí divokosti, vždyť i oni kdysi patřili k vlkům. Byli jsme jedna velká smečka, ale jak je tomu nyní? Lidé se bojí, to je to hlavní...STRACH...
Autor Wolfindark, 09.12.2008
Přečteno 338x
Tipy 2
Poslední tipující: zvířenka, Agniezka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem narozená o úplňku...vím co to je,když šelma lačná krve začíná řvát a hledá si nevinnou obět....pak běhám po lese,kam divokost patří...
Krveprolití není třeba,úplněk je jen jednou do měsíce,ale La Loba z mého nitra neodchází...
Znáš knihu"ženy,které běhaly s vlky?"...

18.01.2009 12:27:00 | zvířenka

pěkná úvaha...ano lidé kdysi byli jedna rodina...už je nás jen pár, co si uvědomují,co to opravdu znamená...

30.12.2008 10:36:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí