Člověk je tvor...

Člověk je tvor...

Anotace: ...

Člověk...abych to ujasnila... člověk čili já...člověk jako každý jiný... odlišný pouze maličkostmi...ať už vzhledem a už větším rozdílem a to povahou...

Člověk je tvor komplikovaný... toť i já... ovšem najdou se... jiní... takzvaně jednoduší... i ti jsou mezi námi...

Já jsem tvor velice komplikovaný... sám v sobě se nevyznající... náladový, žárlivý a zavistivý...

Ano nebudeme se na to koukat s růžovými brýlemi... trochu reality někdy neuškodí...
Člověk velice upřímný a kritický... však optimista...
Mladá, nadějná a pěkná... Při pohledu do zrcadla se v některých dnech zděsím... chci utéct a nasadit papírový pytel na hlavu... Jindy potěšena a mnohdy doprovázena lichotky...

Však s nízkým sebevědomím...ač na první pohled tak nepůsobící...ovlivněna kritickou matkou a škodolibým starším bratrem...

Kritická k ostatním... dobře navazující kontakt však málo přizpůsobená pro navázání silného přátelství...

Ano i pomlouvačná...ne jak dřív... ale netvrďte, že VY ne!?

Však uvědomující si své chyby... chtějíc je změnit... však neutušící jak... Třeba doufající v to, že dospěje... nalezne ty životní hodnoty... tu rovnováhu... To by člověk...tvor žijící v pozici pána tvorstva opravdu chtěl...
Autor Hříšná, 11.12.2008
Přečteno 428x
Tipy 4
Poslední tipující: ewon, enigman, strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

důležité je věřit...sobě...

03.05.2009 16:30:00 | enigman

jo kdyz jsem to cetla,,,pripominalo mi to v mnoha fazich me...ale ja nejsem optimista,jsem vsak snilek, ktery zije nerealny svet mimo realitu

02.02.2009 21:00:00 | strašidýlko-střapatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí