Proč?

Proč?

Anotace: pořád ta samá otázka...jen hloupé myšlenky

Znáte ten pocit, že neustále někomu ubližujete, aniž byste chtěli? Že jediný, co dokážete dát, je bolest?...Je to pokaždý stejný, objeví se člověk, který by vám chtěl dát svoje srdce, jenže vy mu naoplátku nemůžete dát to svoje...když řekne miluju tě a vy nic necítíte...když se vás dotýká a přitom má srdce až v krku, ale vy nic necítíte, jen dotyk na kůži...jistě, mám přátele, na těch mi hodně záleží...udělám pro ně cokoliv...ale tohle? proč?...pořád mám před očima jejich tváře, když jim řeknu pravdu, ten pohled, nechápavý výraz...tohle už nechci, radši volím samotu...nemůžu jim dát to, co by chtěli, to, co hledají, protože to nemám...někdy se za to nenávidím...někdy je lepší nevědět, nepoznat, necítit...
Autor Strife, 15.12.2008
Přečteno 322x
Tipy 3
Poslední tipující: Stinking Lady, Erazene
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zdá se to být lehké nic necítit a celkem to lehké ale ... četla jsem knihu od Senecy Útěchy a myslím že je to fakt dobré. píše o tom co je když se všeho zřekneš a rozhodneš se necítit, kolik toho ztrácíš a s tím souhlasím. vždy když chci zase necítit vzpomenu si na něj a pak si říkám že raději umře než necítit bolest, nenávist ale i radost a hlavně pocit svobodné mysli kdy si každý může myslet co chce - jasně že většina to nechápe ale v tom je ta krása jak tobě je to jasné a nepochybné, protože ty víš :)

21.12.2008 18:20:00 | ebs

asi každý si ten pocit zažil.. když jsme to četla představila jsme si sebe. x( smutné je, že i když tomu člověku můžeš dát to co on chce, i ty bys to chtěla, ale hrozně se bojíš toho co přijde potom, protože víš, že ty musíš zůstat sama abys jiným neublížila x(

20.12.2008 10:45:00 | Stinking Lady

Koukám, že to máš podobné...

16.12.2008 07:46:00 | Erazene

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí