Osobní hříchy

Osobní hříchy

Anotace: pustupy myšlenek.......různě se předbíhající.........

Proklínáme dny, kdy jsme zůstali jen tak sedět.
Proklínáme dny, kdy jsme nebojovali.

Přestali jsme bojovat s nástupem srdcervoucích myšlenek, které za spásu sebe samých, chtěli platit odpuštěním. Můžeme jim věřit? Můžeme je spasit?
Můžeme odpustit něčemu, co nám brání jít dál? Dá se vůbec něco takového provést? Myslet na to?

Podle statistik dneškem hodnocených, se počet rouhajících se myšlenek zvýšil o 80%.
Tento rapidní nárůst prý způsobily hříchy, kterými se všichni necháváme vláčet.
Každý máme svůj vlastní a osobní hřích. Větší, menší. Hlubší, povrchnější. Snažší, těžší.
Společnost prý odsuzuje vše, co má spojitost s odpuštěním. Divné.
Celkem zavádějící skutečnosti však dávají na odiv to, že čím více je lidí mírumilovnějších, tím více vzniká osobních hříchů. Schováváme se pod peřinu z hmotných materiálů a neužíváme slov, kterými bychom dávali svým blízkým pocit lásky a radosti.
Máme strach ze provalení našich prohřešků. Občas jdeme raději spát, abychom nemluvili.
Nebo děláme že neslyšíme, abychom nemuseli odpovídat na něco, při čemž bychom museli lhát.

Přišla jsem. Viděla jsem. Nechápu. Odcházím.
Autor PoeziGirl, 17.12.2008
Přečteno 286x
Tipy 11
Poslední tipující: NikitaNikaT., Doki, Thesssinka, Bíša, jedam, 6thSun
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hm,ty posledni ´vety´ mi neco rikaj.nekde uz sem je videla.lalala.nenapadne.
prvni dve vety byly z celyho tohohle textu nejlepsi.

19.12.2008 19:15:00 | Layla.

je to šílený..

17.12.2008 20:34:00 | Thesssinka

Bylo by to na fakt dlouhou debatu,ale jen za otevření tohohle tématu Ti dávám velmi nadšený SuperTip.

17.12.2008 17:48:00 | 6thSun

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí