Nevím..

Nevím..

Anotace: Omlouvám se....... (pišišvore?................)

Lidi si furt stěžujou jak ten čas pomalu ubíhá... A pak sou tu Vánoce a všichni si řikaj jak rychle to uběhlo.. Sou to debilové. Vánoce sou hrozně depresivní svátky. Já osobně se vždycky snažim vyhnout těm obchodům, kde je milion lidí.. Každej si bere všeho co nejvíc, jako kdyby měl bejt konec světa. Nechápu to. Vždycky koupím pár malejch dárků a čekám kdy už to bude pryč... Nechápu co se to se mnou stalo.. za poslední 3 roky prožívám všechno úplně jinak...... Nebaví mě žít tenhle život. Chtěla bych dostat novou šanci.. Šanci žít dál.. Žít jinak, jako jinej člověk.. Nedělat blbosti, nedělat špatný věci, neubližovat.... Chtěla bych to napravit, ale nejde to prostě.. Málo věcí jde vzít zpátky.. A mě moc mrzí jak se chovám k některejm lidem.. jsem taková jaká jsem a už to nezměním, ale chtěla bych, věřte mi že jo..... Chtěla bych mít jiný vlastnosti než mám..... Mrzí mě že často vyprovokuju nějakou hádku.. Třeba kvuli maličkostem, úplnejm sračkám.. Že sem tak žárlivá.. já nevim prostě.. Ale je to ve mně...
Přečteno 327x
Tipy 3
Poslední tipující: Sleepwalker, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

všechno jde, když se chce...

24.12.2008 20:17:00 | Engel16

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí