Dárek ,který není možné dostat?

Dárek ,který není možné dostat?

Anotace: ....

Dárek, který není možné dostat?

Kdyby se mě někdo zeptal na to, co si přeji k Vánocům, řekla bych ,že si přeji dárek ,který není možné dostat ani nahmatat.
Nedá se dost dobře popsat i když možná ano, je na každém z nás, jak si ho představí.
U mě by to byly hodinky. Se složitými kolečky, vroubky a zoubky, kde by se ukrýval mechanismus.
Jednotlivá kolečka by do sebe zapadala přesně… na setinku milimetru .A já bych mohla vrátit čas. O čtyři měsíce nazpět.
Psal by se den 13.září. Den, kdy jsem udělala hodně velkou chybu, možná, že tu největší…
Byl to den, možná že, jako každý jiný a přesto výjimečný a to rozchodem.
Rozchodem dvou lidí, kteří se milovali. Ale jeden z nich Já-Lenka cítil, že to nemá význam, protože je daleko. Nebyla si jistá tím, jestli ustojí tu dálku.Nebyla si jistá tím, jestli se jí nevracejí vzpomínky na jiné vztahy…. Byla pomatená. Za rozchod nesnáší jí její bývalý přítel a ona?
Může lomit ruce, může si to vyčítat, může se omlouvat a prosit. Může vzpomínat a nic platné… zklamala… zase… přála by si vrátit čas. Přála by si Vánoční dárek v podobě hodinek, které by jí vzali do minulosti… a mohla změnit to, čeho teď lituje… Chtěli byste také takové hodinky?
Opravdu? A kdo ne?
Autor Yukki, 22.12.2008
Přečteno 468x
Tipy 2
Poslední tipující: NikitaNikaT., kryndy
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jeli Vám láska souzena, znovu se sejdete... s rozchodem není radno si zahrávat. Když jednou dívka odmítne, muž se vzdálí a už neslyší její prosbny... když ho chce zpět... je to proto, že oni se pak cítí, jakoby z nich žena dělala blbečka... "Hej, nebo počkej"...

05.04.2009 16:26:00 | NikitaNikaT.

Nikdy se nechtěj vrátit v čase,někdy poznáš,že to nejhorší,co se Ti stalo,je vlastě to nejlepší v životě.

23.12.2008 12:18:00 | stanleyst

Já ne, mně se v minulosti stalo málo hezkých věcí.

23.12.2008 12:06:00 | kryndy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí