Přátelství

Přátelství

Anotace: Přátelství je krásný vztah mezi lidmi.

Přátelství

Pravé přátelství se hledá opravdu obtížně. Když je člověk bohatý,tak o přátele nemá nikdy nouzi,ovšem je tu malý háček. Je tohle přátelství upřímné? Jistě že není,za peníze si jde koupit spousta věcí,ale nikdy ne přátelství!Důvěra se totiž nedá darovat ani koupit,ale ta se musí získávat. Jistě,může si člověk koupit člověka,ale pak se musíme ptát,je-li tohle přátelství pravé a upřímné?! Proto peníze přátelé nedělají. Ikdyž je člověk chudý a nemá nic cenného ani věcného co by daroval,vždy tu něco málo bude. Je to jeho srdce na dlani. Ano,každý člověk takový není,mohlo by se o tom polemizovat,ale přesto...jak zpívá Jan Werich: „Lidi jsou na lidi jako saně!“...Má pravdu...je to smutné,ale je to bohužel tak...S tím už se asi nic udělat nedá,ale je tu jedna věc,která by na tomhle špatným světě zůstat měla a to: Ryzí přátelství a charakter. Občas se stane taková ta menší krize,ale uvědomte si,že kdybyste se občas se svým přítelem nepohádali,tak byste kolikrát ani nevěděli co si o vás myslí. Vždyť je to úplně prosté:)Zamyslete se nad sebou,jak se k lidem,k vašim přátelům chováte...chtěli byste,aby se taky tak k vám chovali? Jestli ano,pak máte vyhráno...Pokud váháte,je pořád co zlepšovat...a jestliže myslíte,že se k nim nechováte tak,jak byste měli,tak to napravte...odpustěte jim jejich chyby,nebo se jim omluvte...pochvalte je,řekněte jim vlídné slůvko...to opravdu moc udělá.:)
Autor KiTtYnKa, 28.12.2008
Přečteno 647x
Tipy 1
Poslední tipující: Kapka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Vidíme jen ty špatné,protože vyčnívají,ale těch slušných co nevyčnívají je víc.

19.01.2009 16:57:00 | Kuryr

Máš pravdu.

29.12.2008 01:07:00 | Kapka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí