Samota

Samota

Anotace: Poznání zklamání, samoty a smutku

Nevím kdy to začalo a nevím kdy to skončí. Samota je hrozná věc která vás obklopuje a nedá vám pokoj. Ve snech vás provází doma a na ulicích. I když máte plno kamarádu kamarádek tak pořád budeš mít ten pocit že jsi sám. Jen málo přátel se najde tehdy když někoho doopravdy potřebujete a nebo si promluvit. Tak docela hodně z nich řekne ne nebo že mají už něco jiného a málo z nich si najde tu trosku času aby vás vyslechly. Proto jak jsem toho už zažil, ale to jen smutek zklamaní a prohru štěstí jsem poznal ale to už ani nevím kdy to bylo. Myslím že to bylo tehdy kdy jsem měl 3 roky a byl ještě se svým tátou. Ale najednou přišlo co jsem si myslel že mě nikdy nepotká. Tragedie kdy mi zemřel táta a už nikdy v životě jsem ho neviděl. jen pár fotek mi zbilo a jen jedna vzpomínka na jeho obličej nic víc. ? Sice jsem mel nevlastního tátu a mam ho hodně moc rád aspoň, že toho to mám. Nevím proč ale když jsem vyrůstal bez tátu tak mě můj nevlastní táta učil že své problémy musím řešit sám a na nikoho se nespoléhat protože kdo by něco udělal zadarmo za tebe?? Nikdo. Proto jsem řešil své problémy sám a ani rodičům jsem se nesvěřoval když jsem něco udělal nebo pokazil tak jsem vždy hledal způsob jak to dát do hromady. Ale teď když jsem starší tak říkám je to blbost vždy se svěřujte rodičům nedělejte tu stejnou chybu jako já. Základní Škola ta byla pro mě jedno velké utrpení musel jsem si prožít ponižování výsměch a další věci. Ted se na Střední škole chovám jako tichý člověk který je neškodný a hledí si svého. Neříkám, že nemam kamarády ve škole spíše naopak spoustu jich mám taky jsem se hodně změnil od základky. Ale prostě nepotřebuji si každou přestávku si sednout s ostatníma do kolečka a drbat nebo pomlouvat ostatní mám svůj názor a ten mi nikdo nevnutí když někoho bude pomlouvat nebo jiné věci. Asi proto jsem taky sám a samotář když mě někdo pozve někam sednout tak někdy jdu ale spíše častěji nejdu. A když se ptám já jestli by někdo někam šel tak to slyším jen „ no mě se nechce, už mám něco jiného, nebo vůbec neodepíše.“ Tak už se nikoho nedoprošuji a jdu sám. Proto jsem nejspíše samotař. Ale doufám že najdu někoho koho budu moc milovat a už nebudu nikdy sám…..

Ale pro vás kdo si to přečte tak vám říkám změňte se a bavte se s kamarády choďte ven a do společnosti. Nebuďte jak já!!! Nechci aby někdo byl sám…..
Autor onlie, 03.01.2009
Přečteno 418x
Tipy 1
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdá se, že jsi došel jistého poznání... Tvůj otec, aj když nevlastní, myslel to dobře. Myslím, že tim chtěl řéct, když budeš mít problem, na nikoho se nepoléhej... jenomže vždycky si neumíme poradit sami, občas se rada, či pomoc hodí... proč tedy nejít za rodiči, řéct jim situaci, své řešení a buď se člověk dočká podpory, abo jiného názoru... mno, zdá se, že to máš již za sebou. Člověk se mění, mění se z vlastní vůle, abo pro něco, někoho... Najít ty správný přátelé, ty opravdoví je velmi těžké, kamarádů můžeš mít spousty, jen Ti praví... se hledají strašně těžko.

04.01.2009 19:30:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí