Člověk který neví čím kým je.....

Člověk který neví čím kým je.....

Anotace: O člověku který si myslí jaký člověk je nebo jaký by měl být.

Někdy přemýšlím o zbytečnostech které bych nemusel ani řešit a ani nevím proč. Proto si pokládám tu samou otázku Proč se zajímám více o ostatní něž o sebe?? A nebo otázku proč zrovna já?? Někdy přemýšlím tak dlouho, že i někdy zapomenu na čas a zůstanu přemyslet u počítače až do ranních hodin, ale i tak mi to nedá uspokojení abych přišel na to proč stále o tom musím přemýšlet. Ale najednou jednoho dne kdy bylo venku zataženo a pršelo tak jsem byl zalezlý ve svém kumbálu a přemýšlel o tom, tak v tu dobu mě to napadlo. Přišel jsem na to, že v některých věcech se změnit můžeme ale v některých věcích se změnit prostě nemůžeme. A v těch kterých se změnit nemůžeme to jsou naše povaha úcta k člověku a jak nás vychovaly rodiče nebo blízcí kteří nás vychovávaly. Já jsem takový, že chci nebo byl naučen pomáhat. Proto si rád vyslechnu ostatní a pak se pokouším jim pomoct a nebo pomoct jiným způsobem. A změnit to už nejde, pokoušel se změnit jako, že bych se zajímal jen o sebe, ale nešlo to.

Znám lidi kteří se přetvařují a pokoušejí se být úplně někým jiným. Ale proč?? Proč někdo chce být někým jiným?? Nebo proč někdo napodobuje někoho jiného?? Asi chce byt takový oblíbený jako on, ale to je špatně kdo má rad lidi kteří napodobují lidi které má někdo rád?? Vždyť lidi máme rádi tací jací jsou nebo ne?? Tak proč by se měl někdo přetvařovat nebo napodobovat někoho jiného než to co on sám v skutečnosti je. Chápu že někteří se stydí nebo někteří lidé je nemají radí, ale to já všechno znám taky já takový byl. V tu dobu jsem chtěl byt jako ostatní protože já neměl odvahu přiznat to co doopravdy já byl. Ale to už přestalo když si uvědomím že takový byt nechci a ani takový doopravdy nejsem. Pak začínám být sám sebou a je mi o hodně lépe už se nestydím přiznat to jaký jsem. Sice někdy mě pomlouvají a další věci, ale ignorace nebo si jich nevšímat si jich je nejlepší způsob jak zůstat sám sebou.

Tímhle chci říct jen jednu věc „Lidi buďte sami sebou a ne tím čím doopravdy nejste. Ostatní vás budou mít stále rádi i když budete sami sebou…..“
Autor onlie, 04.01.2009
Přečteno 993x
Tipy 1
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zvykla jsem si na chyby v gramatice. Píšeš trochu rozčísle, ale to mi nevadí, aj když sem tam se mocka opakuješ. Časem to vylepšíš... každý jsme nějak začínal. Líbí se mi myšlenka a nápad. Dalo by se s tím více pohrát. Lidé si občas hrají. Hrají si sami se sebou, s druhými na to, co opravdu nejsou. Možno je to jejich jakási záliba, touha se zviditelnit a jak píšeš, být oblíbený... já preferuji více lidi a víc si vážím lidí, kteří jsou sami sebou, upřímní, prostě sví... Každá hra jednou omrzí a každý časem na to přinde, že přetvářka je jenom jakási lež... někoho to baví pořád, někdo si to uvědomí...

04.01.2009 22:22:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí