Osoba dodání odvahy zamyšlení

Osoba dodání odvahy zamyšlení

Anotace: Takový jaký jsem byl.......

Mé myšlenky létají jen tak kolem mě netuším proč. Proč je pořád zkouším zachytit ve své mysli a začít je zkoumat??? Jaký to má všechno význam se nad tím to vším zamýšlet jaký důvod??? Tady tyto otázky mě sežírají až hluboce do nitra mé duše teď když nad nimi přemýšlím tak poznávám tu krutou pravdu. Jsem všechno a zároveň nic. Tvrdohlaví samotář který hledá naději nebo sílu aby se k něčemu odhodlal. Nevím asi jsem moc stydliví nebo nemám odvahu oslovit holku která sedí u stolu nebo když se na mě krásně dívá. Já doufal že všechno přijde jednou samo, ale není to tak. Je to přesně naopak musíš jít naproti svému štěstí. Vždy když si myslel že vstane a zajde za tou dívkou. Tak pokaždé si to rozmyslel protože se bál co mám říct a kdy bych to řekl tak co by na to odpověděla když by mě odmítla cítil bych se trapně. A to pomyšlení jsem nesnesl to byly největší chyby mého života stydlivost a strach. Byl a možná ještě je můj největší problém nevím zda ten problém pořád přetrvává proto asi nechodím moc do společnosti a pořád sedím u počítače. Nejsem takový, že bych nerad chodil do společnosti, ale dříve já vypadal úplně jinak vážil jsem o hodně více než teď. „Prostě nevím řeknu to“ Styděl jsem se za sebe za to jak já vypadal. A pocit jací lidi můžou být zlí byl nesnesitelný. Pořád dokola vás pomlouvaly a shazují před ostatními všechno já si prožil tady takové věci. A nemám je rád když někdo o kolo mě pomlouvá někoho jiného za to jak vypadá. Prostě se zamyslete nad tím že to můžete byt zrovna vy koho pomlouvají nebo shazují před ostatními za to jak vypadáte vciť tese do jejich kůže jsou to lidé jako vy všichni, je to opravdu hrozný pocit a nemam ho rád. Proto já se tak jak si omezil od ostatních a jsem stále sám ? právě asi to je ta příčina proč mám takové myšlenky a často se nad tím vším zamýšlím. Protože být sám je velice těžké, ale tak to nechat nechci právě teď dospívám k závěru, že to štěstí někde tam ve světě je a samota snad časem zmizí.

Zamyslet se nad sebou jací jste. Někdy jen to zamyšlení pomůže…...
Autor onlie, 05.01.2009
Přečteno 432x
Tipy 1
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Věřím, že se hodně lidí nad sebou zamyšlí... stydlivost někdy je a jindy opadne... záleží na nás, naší povaze, na tem, co bychom chtěli, abo co chcem... je hezké, jak na to všecko přicházíš, jak dokážež rozeznat méně lepší za lepší...věci... je potřeba to také občas aplikovat, aby to mělo ten pravý význam...

05.01.2009 22:15:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí