Jenom pár myšlenek

Jenom pár myšlenek

Anotace: vlastně to ani není úvaha, spíš povídka, no to je jedno, prostě se mi hrozně chce spát ale nejde to

Chtěl bych jít cestou prašnou, tam, kde slunce zapadá a naslouchat, jak se mé nohy odráží od země. Cítit vůni pradávnou, těch pocitů, třeba když jsem byl ještě kluk, to kouzlo všude kolem. Všechno to tu je a přesto není, už na to nedosáhnu, není to pro mě, jsem moc daleko.. Připadám si ztracený, tak unavený, prázdný a sám, je hrozné to uvědomění, když nevidíte už žádnou světlou budoucnost a jen minulost se vám vrací. Chtěli byste se nadechnout, jít dál a žít a ono to nejde... Vlastní bolest vás obrací v něco, za co se ještě víc nenávidíte... Všechna ta zklamání, potrhaný srdce a pár slz, které jsou kdovíjaké. A já nemám chvíli klidu, pořád mě něco uvnitř tíží, většinou si jen říkám, kéž bych se mohl rozplynout, nemám tu žádný smysl, jsem na nic. A přitom jsem si vždy přál být pro někoho důležitý, dělat radost, ale nyní už to ani není možné, tak málo toho ve mně zbylo. Sebe jsem zaslíbil a uvnitř jsem zůstal pořád zaslíbený... Dal jsem svoje srdce, ale to ona asi nevěděla, zahodila ho, víc o něj nestála. Zůstala v něm a pak to přišlo, vlastní výčitky a bolest, tolik jsem miloval, záleželo mi na ní víc jak na všem na světě, byla můj život. A čas nepomáhal, ze dne na den bylo jenom hůř a já už ztrácel naději, chtěl jsem to skončit, nechtěl jsem být sobec kvůli rodině, ale bylo to neúnosné, tak vteřiny chutnaly jako věčnost. A pak jsem se seznámil s někým, kdo mi s tím pomáhal, snažila mě z toho dostat, vyhrabat mě z toho, přišla snad na poslední chvíli, uvažoval jsem o konci snad tak reálně, jako o něm uvauji nyní. Dala mi novou naději, věřil jsem, že s ní mám šanci, dala mi sebe a já byl rád, léčila moje šrámy a ačkoliv to pořád bylo někde hluboko ve mně, tak to odešlo spát. Někdy mi bylo divně, myslím když jsem byl s ní, bylo ve mně moc bolesti, a s ní hodně pocitů vycházelo najevo... Rozloučila se se mnou několika polibky a zanedlouho napsala, že už mě nemiluje a tak umřela moje vysněná pohádka, že mám naději v ní, že to špatné přejde, že se mi srdce láskou uzdraví, ale ne... Pohádky jsou jen pohádky, na tomhle světě se nedějí. Bolelo to znovu a úplně jinak, těžko to popsat... Nyní se mi vrací všechno z mé minulosti, lidé tak různě říkají a píší, že čas to všechno spraví, ale u mě to spíš čas jen zhoršuje. Změnil jsem se, hodně... Nemám kam před tím utéct, ani jak se tomu postavit. Žiju dny plný prázdnoty, dny plný bolesti, a umírám zevnitř, tak dlouho... Stydím se za sebe, nejspíš je to všechno moje vina, ale věřte mi, že jsem se snažil udělat všechno, abych o ty mi nejdražší nepřišel. Už není co dodat, pokud to čtete nečekám pochopení, nečekám ani lítost, to spíš vyýsměch, já jen vím, že jsem to nevydržel držet víc v sobě, aspoň těhto pár myšlenek jsem poslal ven. Snad nezešílím...
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 08.01.2009
Přečteno 530x
Tipy 2
Poslední tipující: Madnessproduct
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdo ví?!

09.05.2011 18:49:00 | PIPSQUEAK

asi si dokážu představit co prožíváš...sice jsem se tam co ty ještě nedostal ale bojim se že to příjde... některý věci jsou mi dost povědomý... Je hodně dobře napsaný, máš můj obdiv i když se neznáme.

Tak se drž..

15.01.2009 19:29:00 | Madnessproduct

možná to bude znít zvláštně, ale ... chápu tě. v tom všem. chvilkami mi připadalo jako bych to psala já...

08.01.2009 15:05:00 | teocinq

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí