Ode mě pro mě...

Ode mě pro mě...

Anotace: ...

Proč se snažíš napsat něco veselého, když to stejně nejde? Snažíš se potlačit to, co je v tobě, jen kvůli jednomu člověku. Myslíš si, že ti za to stojí? Ano stojí za to… Myslíš si, že to vše půjde vrátit zpět? Ne, nepůjde a ty to víš, tak proč si to pořád nalháváš? Stejně tě nechce a nikdy už chtít nebude. Propásla jsi svou šanci. Tvá šance byla do té doby než… však ty víš. Do té doby tě miloval. Teď už je, bohužel pro tebe, pozdě. Dej už mu sakra pokoj. On ti dal jasně najevo, že o tebe už nestojí. Tak proč po něm pořád chceš, aby se vrátilo vše zpět? Došlo ti moc pozdě, co jsi v tom člověku měla. Neměla jsi v něm pouze partnera, ale také otce, kamaráda a nejlepšího přítele. A teď? Teď nemáš ani partnera, ani otce, ani kamaráda, ani nejlepšího přítele. Prostě sis to vše posrala. Stále jsi alespoň trochu doufala v to, že by se to mohlo vrátit. Ale teď, když ti narovinu řekl, že by bylo lepší se přestat vídat, jsi ztratila i tu poslední kapičku naděje… A to je nejhorší. Protože „naděje umírá poslední“. A teď umřela i ta naděje. Řada je na tobě! Ale ty umřít nechceš. I když jsi stratila veškerou naději, máš stále šanci na šťastný život. To, že ti ublížil jeden člověk, neznamená ještě konec světa. Takový člověk si tě nezaslouží. Ten, který nestojí o tvou lásku, nestojí o tebe. Je to hnusné ti to říkat takto narovinu, ale když je to pravda. Nemůžu ti lhát. Ty si lež nezasloužíš. Pokud ten člověk pro tebe opravdu tolik znamená, měla by jsi chtít ať je šťastný. Když o tebe nestojí, tak bude asi šťastný bez tebe. Ty mu to musíš přát. Jednou příjde člověk, který tě bude milovat. Bude tě milovat takovou jaká jsi. A pokud ti to tento člověk najevo nedá… tak… Jo, já vím, on tě nechce! Ale ty se s tím musíš vypořádat. Nebuď srab. Nestojí o tebe a ty mu nesmíš dát najevo, jaká je to pro tebe rána. Nikdy nesmíš žádnému chlapovi dát najevo, že ti ublížilo co udělal nebo jak se zachoval. Mu je to jedno, pouze na tobě uvidí jaký jsi srab. Buď silná, máš předse na to aby sis kolem prstu omotala kohokoliv. Ano, vím, že v tuto chvíli toužíš pouze po jednom. Ale nemáš šanci, tak už to nech být a pokus se zapomenout. Víš, že všechno časem přebolí. Budeš šťastná. Ne s ním, ale s někým, kdo si tvou lásku zaslouží. Tak už se netrap. On už tě nikdy milovat nebude. Splň mu, to co si přeje. Nechoď mu na oči. Bude to lepší… i pro tebe. Možná si to teď nepřipouštíš, ale bude lepší, když už ho neuvidíš. Já vím, bude to bolet, dlouho a moc to bude bolet. Ale bude to lepší, sama uvidíš, že to pomůže, jak tobě tak lidem kolem. Nebuď už taková svin, která myslí stále na sebe. Udělej i něco pro ostatní. Promluv si s kamarády. Uvidíš, že to ocení. A potom, potom můžeš udělat to co si přeješ. Ale předtím, než to uděláš, omluv se. Omluv se všem, kteří pro tebe v životě něco udělali. Oni to nepochopí, ale časem na to taky příjdou. Příjdou a to, až uděláš, to co udělat chceš. Příjdou na to, až se zabiješ…
Autor MalaMarkis, 09.01.2009
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí