Pro ženy

Pro ženy

Anotace: Díky za všechno

Je až neuvěřitelné o kolik je žena přitažlivější v pěkném spodním prádle (komplet) než uplně nahá. Čím déle ho má na sobě a své vnady tak jen naznačuje tím více vzrůstá vaše sexuální touha po ní. Touha vidět a cítit to, co vidět není Vás přivádí k šílenství, a to doslova.
Ženy nás tak rády trápí svou krásou a elegancí. Jejich nekonečně dlouhé nohy, hebká kůže, nežná šíje, dlouhé vlasy a smyslné rty, to vše je tak vybízivé.
Není krásnější a dokonalejší věci ve vesmíru než je ženské tělo, proto je někdy tak komplikované se k němu přiblížit nebo jej ochutnat nebo dokonce se snažit ženy pochopit. Ta odměna ale v každém případě stojí za to.
Ta zdánlivě nejobyčejnější věc, a sice teplo druhého těla ležícího vedle vás, je tím nejnádhernějším pocitem štěstí, který zcela ovládne vaši mysl.
A kdo někdy pozoroval ženu ve spánku, tak ví, že andělé žijí i na zemi.
Kdyby se mi už nic v životě nemělo podařit, nevadí.
Viděl jsem anděly a cítil jejich teplo.
Spočinul jsem v jejich náruči a rozplýval se štěstím.
Dali mi křídla a chuť žít.
Díky.
Díky ženy.
Jste nej.
Miloval jsem vás.
Autor Jan Čihoský, 13.01.2009
Přečteno 489x
Tipy 1
Poslední tipující: Tacca
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvělé.

19.01.2009 16:40:00 | Kuryr

..hmm..pěkné poděkování..polichotí snad ženám..

13.01.2009 13:25:00 | Tacca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí