Mládí

Mládí

Anotace: fandím Vám všem

Dalo by se říct, že náhodou jsem se dostala na tyto webovky a pustila se do čtení těchto úžasných písmenek, až se mi zatajil dech.
....ale náhody neexistují...

Vzpoměla jsem si na svá pubertální léta, kdy i já jsem měla potřeby se ze všeho vypsat. Tenkrát nebyly vymoženosti jako internet (což bylo dobře) a tak mé povídky, úvahy, pocity hozené na papír skončily v šuplíčku.
Letošní vánoce jsem se k nim dostala a zůstala jsem mnohdy s pusou dokořán. Zamrzelo mě, že už nejsem ta, kterou jsem byla před 12 lety.

Zkusme víc věřit mladým lidem, oni mají pohled na svět ještě nepošlapaný a věří opravdu sami v sebe a jdou si za tím, čemu skutečně věří.
Nemají to, ale v době ve které vyrůstají, vůbec jednoduché.
Je více nástrah, kterým mohou podlehnout.
Hlavní nevýhodu vidím v tom, že rodiče, lidé, kteří by jim měli být oporou, mají sami nedostatek času na sebe a ne tak na své děti.
Vždyť ono někdy stačí jen pár slov, které sice hrdě odmítnou, ale uvnitř jsou za ně vděčni.
Autor floreciente, 16.01.2009
Přečteno 367x
Tipy 4
Poslední tipující: ewon, vapiti, maranika, Lilly Lightová
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hej floreciente ty si španělská kytka, kveteš v květu, světlo ve světle já jsem to pochopil i když nepochopil
si slimák v salátu, a salát mimo zahradu

08.04.2009 01:00:00 | raďo

... náhody neexistují ??? tedy osud ... či nějaký loutkoherec, který tahá za provázky našich životů .. ááá už to mám, mi sami strůjci svého štěstí nebo taky špatně ?.. kdo ví, ten odpoví a kdo neví, raději zaleze pod peřinu ... :-) tam je taky dobře ....
nejsme těmi co před deseti, dvanácti či patnácti lety? a proč ne ... třeba ano, někde hluboko uvnitř .. a pokud to tam je ... stačí to nechat pustit ven ... ten balast co nám přináší do našeho vědomí běžné životní dění se dá odsunout mimo ... věřím v to, že to jde, někdy to i bolí ... musí to jít ... :-)

26.02.2009 11:50:00 | vapiti

Ano, opravdu pěkné. Tak buď vítána mezi "literáty"

16.01.2009 12:03:00 | danaska

veru, nahody neexistuju. :)
aj v tom ostatnom mas pravdu. Pri mladych treba stat a drzat im palce.

16.01.2009 10:17:00 | maranika

Vítej mezi námi :) Pěkné na rozjezd ;)

16.01.2009 10:12:00 | Lilly Lightová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí