Bolení hlavy

Bolení hlavy

Anotace: Každého z nás jednou určitě bolela hlava. Není to jistě nic příjemného, ale je to nedílnou součástí našeho života. Našeho těla. Je to jakoby potvrzení, že všechny naše tělesné funkce fungují.

Každého z nás jednou určitě bolela hlava. Není to jistě nic příjemného, ale je to nedílnou součástí našeho života. Našeho těla. Je to jakoby potvrzení, že všechny naše tělesné funkce fungují.

Jsou tři druhy bolení hlavy. Začnu od toho nejméně nebezpečného. Tím je bolest po nějaké akci. Nenazval bych to zrovna třešničkou na dortu, ale čím více je ráno velká kocovina, tím byla akce podařenější. Stačí se pořádně vyspat, dát si palačinky a vyprošťováka v podobě pivka.

Dalším typem je zlá noc. Znáte to. Noc, kdy se neustále převalujete, bolí vás hlava, a žádna poloha není pro spánek ta pravá. Zase bych doporučil se druhý den odpoledne vyspat. A pivko neuškodí.

No a třetím typem bolení hlavy, je nějaká vážná nemoc. Zde pomůže jedině hodně piv. V opilém stavu přijímá člověk bolest o hodně statečněji.
Autor James Tony, 16.01.2009
Přečteno 297x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji pěkně. Ale ty krušné chvilky, kdy jsem to poznával. No, děkuji pěkně :-)

16.02.2009 19:57:00 | James Tony

Fakt super rady:D

16.02.2009 19:24:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí