Dopis pro tebe

Dopis pro tebe

Anotace: Dopis jen pro jednoho člověka.Není to vlastně ani uvaha nic, jen sem prostě napsala na papír to co jsem cítila.Dnes už je tohle ale pryč.Podělal si to tak ted plat

Potkalo mě štěstí.Řeklo uhni a šlo dál.

Jojo,myslela jsem si,že mě potkalo štěstí.Myslela jsem,že to štěstí jsi ty.Ale jak zle jsem se spletla.Myslela jsem,že spolu budeme navždy.Na věčnost krát dva,jak jsi říkával.Tak proč jsi to pokazil?
Nepodala jsem ti jen pomocnou ruku,dala jsem ti i své srdce.A ty jsi ho sprostě využil.Pohrál jsi si s ním a zničené jsi mi ho vrátil.A co já ted s ním?
Věděl jsi,co jsem k tobě cítila.Věděl jsi, že jsem tě milovala.Ale asi ti to bylo jedno.Já vím,život je zlý a krutý.Tolikrát jsi mi to řekl,ale dokazovat jsi mi to nemusel.Říkal jsi mi "Miluji tě" a ted už se asi ani nedozvím,jestli ty tvé slova byla pravdivá.
Už to nebudeme MY.Nebude to ty a já navždy .Už nebude žádné vyrývání našich iniciálů do laviček v parku,do kůry stromů, už nebudeš psát mé jméno lihovým fixem na dveře toho vašeho obchodu.Už to budu jen já.Já,samotná, bez tebe.Štve mě to,štve mě co jsi to udělal!
Copak jsi mě nemiloval?? Copak sis to všechno vymýšlel?? Copak ty tvá slova a sliby nic neznamenaly?? Ty jsi byl můj život.Tolikrát jsem ti
dala najevo,co pro mě znamenáš.Tolikrát jsem ti do očí řekla,že tě miluji. Byl jsi můj život a ted nejsi nic.Jsi jen velká jizva na mém srdci.A jizvyzůstavají navždy.Nezbavím se jí.
Stejně tak se nezbavím vzpomínek na tebe.Pořád budu mít před očima tvojí tvář,pořád mi v uších bude znít tvůj hlas a smích.Sakra,proč jsi to všechno zničil.Proč??
Netušíš,jak mi ted je.Ty jsi naprosto pošlapal mé sny.Pošlapal a skrčil do kuličky jak papír a vrátil jsi mi je.
Nenávidím tě,ale zároven tě miluji.Chci být s tebou,ale zároven už tě nechci nikdy vidět.Nechci? Né,nevím jestli tě už nechci nikdy vidět.Já totiž díky tobě už
nevím vůbec nic.Jediné co vím je,že je konec.
Náš vztah měl končit tak,že spolu umřeme.Aspon ty jsi to tak plánoval.A já jsem to tak i chtěla.Asi jsem to chtěla jen já.Ty jsi byl má láska,to jediné na čem
mi záleželo.Ted nezbylo mi nic.Jen prázdné ruce.A oči pro pláč.A zlomené srdce.A touha skončit se životem.Ale to já neudělám. Ted jsem úplně na dně.
Ale jednoho dne se z toho dna zvednu.Postavím se pevně na zem a v tu chvíli budu vědět,že jsem tě dostala z hlavy...
Autor Helča.p, 18.01.2009
Přečteno 400x
Tipy 2
Poslední tipující: R.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí