Proč jsi sou lidé nevěrní..?

Proč jsi sou lidé nevěrní..?

Anotace: Jeden z nejzákeřnějších narušitelů důvěry mezi partnery je tady..

V dnešní době není nevěra nic neobvyklého. Je to jistý druh potěšení, pomsty nebo zábavy jedince bez ohledu na city ostatních. Někdy cíleně ubližujeme partnerovi, jindy to dělá bez domyšlení následků. A proč si lidé ubližují?
Člověk pokud se s někým rozhodne budovat vztah, měl by být založen na zodpovědnosti, důvěře, toleranci a porozumění dvou lidí. Ale po nevěře je důvěra mezi partnery narušena. Najednou proti sobě stojí 2 lidé, kteří dříve stáli vedle sebe a vidí se úplne jinýma očima. Přemýšlejí co se jim vlastně na tom druhém líbilo, na povrch vyplouvají negativní vlastnosti, které se dřív dařilo velkoryse přehlížet. Většina z nás řeší jenom následky nevěry. Sedíme a nevěřícně zíráme co z našeho vztahu zbylo. Až v tom děsivém okamžiku si klademe otázku - Proč? Ale nebylo by lepší už na začátku vztahu se ptát - JAK? Jak nevěře zabráníme?
Když budeme partnera neustále hlídat, ptát se ho s kým a kde byl, co dělal, zakazovat kamarády a diktovat mu život, je jasné, že ho to brzy přestane bavit, začneme se mu protivit a on si začne hledat jinou ¨milou¨ společnost. Bude hledat porozumění a lásku u někoho jiného. Proto je vztahu důležitá důvěra a ponechání partnerovi určitého prostoru pro ¨jeho¨ život. Život ve dvou bez komunikace s okolím je možná zajímavý a vzrušující ze začátku, ale po určité době se ¨přejí¨ každému, a proto bude opět hledat nějaké to zpestření a oživení, něco nového, nestereotypního.
Také existují deprese typu - ¨ Už dlouhou dobu jsem jen s mojí partnerkou, musí jí to nudit a já nejsem schopný si najít někoho jiného. Měl bych jí naznačit , aby si mnou nebyla tak jistá, že jsem chtěný. Vždyť se mnou je jen ze soucitu. Musím jí dokázat, že na to taky mám sbalit nějakou pěknou babu.¨ a nebo opačně, ženy jsou do baru nebo na diskotéku a střídají muže - kluky aby sobě a možná i partnerovi dokázali , že nejsou závislé na svém protějšku a jsou stále chtěné.Nevěra dokáže pořádně pošramotit váš vztah. Zvláště když se mezi vámi postavila ¨zeď¨ a vy ji nemůžete překonat. Místo pokusu o její překonání, si většina zvolí tu méně náročnou ač bolestivější cestu - poohlédnou se po někom jiném, náhradním, kdy chtějí najít něco nového končící happy endem.
Některým se však ta bariéra povede překonat. Uvědomí si svou chybu, omluví se a snaží si získat svého partnera zpět i s jeho poničenou důvěrou. Uvědomí si, že ho nedokáží opustit, protože je pro něj ještě stále strašně důležitý. Vždyť šlápnout vedle může každý. Teď už jen záleží na vzájemné domluvě, citu a hlavně ochotě odpustit to vše. Ale má cenu odpouštět?
Záleží na důvěře mezi sebou, možná ani ne tak na důvěře, jako na osobnosti nevěrníka! Kdo chce, bude nevěrný pořád, bez zadaní jakékoli sebemenší příčiny, ale pokud jen člověk odbočil na cestě životem a chtěl by se obklikou, s černým svědomím a uvědoměním svých chyb, vrátit na cestu, měl by se ¨rozsudek¨ nad ním ještě promyslet. Vždyť oba činy jsou rozdílné i když stejně bolestivé.
Při průzkumu 80% tázaných cizoložníků vypovědělo, že jim jejich činy přišli v úplném pořádku, ale pokud by se měli role obrátit, vůbec by se jim to nelíbilo a partnerovu nevěru by snášeli velmi těžko. PROTO NEČIŇME OSTATNÍM TO, CO NECHCEME ABY DĚLALI OSTATNÍ NÁM!! :)
Autor BloodyButterfly, 22.01.2009
Přečteno 372x
Tipy 4
Poslední tipující: Karlička, Princezna.Smutněnka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pravda, pravda a jen pravda!!

24.01.2009 00:15:00 | Karlička

Moc se mi to líbí.... Je v tom kus pravdy. Vždyť víš ;-)

23.01.2009 10:17:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí