Je to márne

Je to márne

Anotace: sme len ľudia.

.
Každý z nás sa o niečo snaží. Jeden chce pochopiť zmysel života, iný zas chce pochopiť aspoň svoju manželku.
Tŕpneme, aby nám niekto nedal dole masku, s ktorou sa snažíme vyzerať lepší, ako naozaj sme. Lipneme na tradíciách, majetku, vedomostiach, pôvode, poznaní, na skúsenostiach, záväzkoch, vzťahoch. Sme plní smútku, depresií, sklamaní a zrady, ale aj radosti, spomienok, priateľstva a lásky, ktorú TAK nevieme pochopiť. Hľadáme istotu, bezpečie, akýsi vnútorný pokoj, ale nástroje, ktoré používame sú primitívne ako pästný klin. Sme len ľudia.
A niekto tam hore z nás musí mať poriadnu srandu.
Lebo veci sú v skutočnosti veľmi jednoduché.
Tým som si istá.
.
Autor maranika, 23.01.2009
Přečteno 335x
Tipy 20
Poslední tipující: ziriant, strašidýlko-střapatý, Mbonita, sluníčko sedmitečné, Romana Šamanka Ladyloba, WhiteSkull, Iva Borecká, jedam, WAYWARD, enigman, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Veve - pekne si to napísala ...

28.01.2009 19:56:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Je to jednoduché! Jsem si vědoma toho, že kdybych opravdu byla věřící, odpadla by mi nejméně polovina věcí, které mě trápí.

27.01.2009 11:48:00 | Iva Borecká

...zjednodušit život na minimum by nám prospělo :-)

24.01.2009 18:58:00 | WAYWARD

..věříš že tu žije moc lidí-kteří nad tím nepřemýšlí..a ve své podstatě jsou šťastní?..nu..mezi ně nepatříme..
as proto stále něco hledáme..

23.01.2009 19:15:00 | Tacca

Něco na tom bude :))

23.01.2009 19:11:00 | hezule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí