Samota

Samota

Anotace: Samota je pocit v nás, nezáleží na tom, kolik lidí je kolem

Samota

Jsem sama uprostřed davu. Lidi kolem spěchají a odvrací pohled. Nebo se na mě upřeně dívají. Mám snad na tváři čmouhu? Připadám si divně, stejně, jako když se na mě nikdo ani nepodívá. Jsem snad neviditelná?
Mé dlaně jsou prázdné, prázdnější než samo vzduchoprázdno. Naplnit je mohou jen slzy otroků. Nebo Tvůj polibek. Tvůj dech.
Zastav se. Všude kolem jsou lidi a já jsem přesto sama. Není nikdo koho bych mohla vzít za ruku. Komu můžu poslat zprávu, když je mi smutno?
Sama, vzdálená milióny světelných let, od lidí jež jsou blízko, tak blízko. Stojí kolem mě, lehce se dotýkají mých rukou, mých zad, mého těla.

Samota je černá, černá jako samo temno. Naplňuje mě strachem. Mám strach ze tmy, protože je neproniknutelná. Nevím, co se skrývá za jejím závojem. Vím, že v dálce je světlo, ale nevidím je. Jen v něj doufám, a chci věřit. Vím že tam je, snad daleko, snad blízko. Čeká na mě, jasné a hřejivé. Naplní mou dlaň teplem Tvého dotyku.

Jako se tonoucí chytá i stébla, já se chytám každého pohledu, který ke mně lidé vyšlou. Každý pohled je podanou rukou, dotýká se mého srdce, přibližuje mě k těm, jež jsou vzdáleni. Anebo oddaluje ještě více.
Autor Désirée, 04.02.2009
Přečteno 338x
Tipy 1
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

znam pocit kdyz je clovek sam, kdyz se ztrati ve tme, vim jake to je, kdyz nevis jak dychat, kdyz nejde se nadechnout, ale ja vim, ze to ze jsem sama je moje vina, rikam tomu muj problem, je to jen neduvera v druhe,nebo jejich neduvera ve me, zalezi na tom jak je ten clovek slozity, jak dokaze chapat, ale ver tomu, ze najdes takoveho cloveka, ktery ti bude blizky, ktery ti poda pomocnou ruku, az ji budes potrebovat

05.02.2009 11:42:00 | strašidýlko-střapatý

Obě ty povídky jsou takové pesimistické, ale mého srdce se dotkly. Přeju ti ze srdce, aby bylo lépe.

04.02.2009 14:50:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí