Všechno je jinak

Všechno je jinak

Byla, nebyla…jedna dívka. Prožívala velice šťastné období, ke štěstí jí vlastně vůbec nic nechybělo. Měla rodiče, kteří ji ve všem podporovali, ve škole se jí dařilo, prožívala krásný vztah, měla kolem sebe kamarády… Přesto smutnila. V osamocených chvílích seděla v koutku sama v pokoji a slzy jí tekly po tváři. Proč? To ani ona sama nevěděla. Seděla na zemi a bezdůvodně ji vytryskly slzy. Ač neměla důvod, cítila velké prázdno, beznaděj, život ji občas přišel jako obrovská černá díra, kterou se propadala hlouběji a hlouběji. Nedokázala si vysvětlit, proč tomu tak je. Vždyť má být sakra šťastná. Byla šťastná, ale tohle se jí někdy stávalo. Nikomu o svých stavech, které ji chvílemi přepadají, neříkala. No co, každý má občas slabší chvilku, pomyslela si. Na všechny okolo sebe házela úsměvy, ale když se všichni vzdálili, odešla do pokoje a scénář se vždy opakoval. Nikdo si ničeho nevšiml, proč taky, neměla si na co stěžovat.
Dříve ji tyto nálady přepadly jednou za čas, ale poslední dobou velice často.
Myslela si, že to má pod kontrolou, ale jednoho dne se jí to vymklo. Přišel zkrat a s ním nekontrolovatelný výbuch emocí, kdy už to nedokázala držet v sobě před osobami, které měla nejraději, před rodiči. Rodiče se dost polekali a snažili se jí pomoct, pořádně si promluvit, ona je však nechtěla trápit a zatěžovat, vlastně nikoho nechtěla zatěžovat, tak jen odpovídala, že to byl zkrat a že je v pořádku. Ti ji však nevěřili a nabídli ji, jestli si s tím nechce za doktorkou a promluvit o tom s ní. Souhlasila, nechtěla, aby se jí tohle někdy stalo před někým dalším, koho má ráda. Cítila se mizerně, měla pocit, že rodičům ublížila.
Kamaráda nebo si to o něm aspoň myslela, měla pár kroků, dokonce schodů od sebe, potřebovala se svěřit. Ten však zareagoval jinak, než čekala, vysmál se jí do obličeje do bláznů. To ji odradilo od svěřování se, bála se stejné reakce od přítele, dalších kamarádů…
K doktorce se nakonec odhodlala, ukázalo se, že její občasné stavy způsobil předchozí vztah, je možné, že si šrámy z něj ponese ještě dlouho…Je proto snad blázen? Jak je možné, že jeden vztah udělá z veselého člověka slzavý údolí ještě dlouho po něm, když už je šťastný s někým jiným?
Autor malý lachtánek, 05.02.2009
Přečteno 416x
Tipy 19
Poslední tipující: Bíša, Rolnička, Agniezka, prostěholka, Maro Deives, Kwítko, Mademoiselle Drea, NikitaNikaT., jedam, strašidýlko-střapatý, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc dobře napsané...cítím to s tou dívkou...sama jsem to zažila..a mám do teď z toho následky, z toho minulého vztahu...neumím si představit další...tak jsem sama a snažím se si ten život i tak udělat hezký,ale někdy mě to také přepadne...děkuji za tuto uvahu

06.03.2009 10:37:00 | Agniezka

není dobré v sobě nechat dusit pocity smutné,či veselé.Smutné začnou zapáchat a kupit se,pak příjde doba,kdy už se do duše nevejdou a vytečou ven.někdy je pozdě.....Veselé zas dokážou zbarvit svět a lidi se začnou víc smát sami...nikdy si nemysli,že jsi sama.Vždy se někdo najde,kdo tě vyslechne.Ale nečekej to od všech,to by ti ublížilo...

01.03.2009 00:08:00 | prostěholka

to mex: Myslím, že dívka nechtěla aby jí někdo litoval.... Ani nechtěla někoho obohatit, jen ze sebe potřebovala dostat svý pocity.. Asi ti to příjde fádní, nudné, ale myslím, že kdybys byl v kuzi te divky, asi mluvíš jinak...

11.02.2009 09:14:00 | Caracol

Mám ztoho dost rozporuplné pocity.Možná to tak mělo být nevím....ovšem tohle dílko mi nic nedalo.Tak je prvni tak si počkáme na další....Je to takové ze života ale...fádní nudné nemá to moc šťávu víš.A boužel to není ani podané tak že bysme tu dívku litovali nebo tak něco...

11.02.2009 08:39:00 | mexx

Něco mi to krutě připomíná... Hmmm... Když tak nad tím přemýšlím. Ale ne, to je pěkná blbost...

11.02.2009 00:14:00 | Mademoiselle Drea

***

05.02.2009 15:43:00 | jedam

déšt má svůj význam,
kdyby pořád bylo jen sluníčko,
všechno by spálilo ...

třeba jednou najde dívka někoho,
s kým bude moct být za každého počasí

05.02.2009 11:10:00 | Romana Šamanka Ladyloba

zbytečné cokoli říkat, zbytečné utěšovat tím, že to chce čas.... člověk musí jít dál, takový je život... jít dál a radovat se z maličkostí....

Zlý věci se zkrátka dějí hodným lidem :-(

05.02.2009 10:56:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí