Dobrý člověk utře hubu

Dobrý člověk utře hubu

Anotace: Má v dnešním světě cenu být vůbec hodný člověk?

Nepopírám, že jsem egoista. Jsem jeden z mála lidí, kteří si to přiznají, a co víc, jsou na to hrdí. Protože v dnešním světě altruista, no přátelé, změřte si teplotu.
Pamatuji si, že paní učitelka nám, ještě na základce říkala, že ne každému člověku "dobro" (nechci být zbytečně patetický) něco říká. Někteří mohou být prostě od narození zlý.
Jakkoliv jsem teprve třináctiletý pubertální klacek, cítím, že mě život naučil, že věci jako morálka nebo empatie jsou v dnešním světě spíše na škodu než k užitku. Protože kdo, ptám se, kdo z vysoce postavených lidí se ke svému postavení dostal poctivě? Tak půl procenta ze všech politiků možná.
Dnešek je světem, kde pro dobrého člověka není místo. Dnešní svět je světem, kde holky víc chodí z holkama a kluci jsou jen baby v kalhotách.
A proto mě samotného děsí, že sám, i když dobrovolně, přecházím z dobráka v člověka, který, ne že úplně, ale z velké části transformuje v hajzla.
Protože v dnešním světě dobrák umývý hajzly.
Autor 1984, 14.02.2009
Přečteno 329x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí