Štěstí a láska…

Štěstí a láska…

Anotace: Kazda z nas zna tyto pocity, ale malokdo je proziva neustale. Ja jsem se uz tak unavila, ze nemuzu hledat, ale s tim co mam se nespokojim.... Prosim o komentar...

Štěstí a láska… Co to je?? A jak se to vlastně hledá a živí?? To nevím a asi ani vědět nechci, ale jedno vím a to je, že se musíme dívat do předu a vytvářet si dobré konce našich snů a přání. I když život není jednoduchý je jako pád sněhových vloček za okny. Každá vločka má jen jeden pokus, spadne na zem a už se nezvedne a přitom za let musí stihnout tolik věcí. Jejich let je sice jen tak krátký tak kraťoučký. Nahoru se dostaly jak pára pak se smrsky k sobě a stvořili se vločky, každá je jiná, každá má jen jeden pokus a když to nezvládne, tak na zem dopadne a je konec!! Každá sice dopadne, ale je jen na nich jakou cestou se dají. Je tu sice vítr který jim udává směr (jako nám osud, nebo jak si to každý z nás nazve), ale každá má svůj cíl jako my. Chtějí si nejprve letět samy, ale posléze hledají nějakou vločku, která jim pomůže, která si s ni bude hrát na stěží svítící lampě a potom spolu dopadnou a život svůj v náručí jedna druhé skončí a úsměvem na rtech se jim už nikdy neztratí. Život lidí je úplně stejný. Narodíme se ani nevíme proč. Prožíváme si v celku klidné období dětství, potom přijde puberta a spousta změn. Chceme žít samy bez rodičů, najít si partnera a žít si vlastní život. Po dlouhém hledaní se unavíme a spadneme na zem, kde nás třeba někdo najde a s tím pak prožijeme pár krásných okamžiků a zemřeme šťastní?? Štěstí a láska jsou dvě věci které jdou ruku v ruce a je jen na nás kde a kdy si je najdeme, nebo se tak unavíme, že už hledat nebudeme a spokojíme se s tím co máme.
Autor Gejblik, 18.02.2009
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí