I miss our Friendship....or Love ?

I miss our Friendship....or Love ?

Anotace: And the next one For Heelys :(

Se sáčkem sušených banánů v ruce jsem si to namířila do svého pokoje. Položila jsem se na postel a instinktivně jsem se přitulila k polštáři.
Zhluboka jsem se nadechla a rozklapla notebook, který ležel na druhé polovině postele.
Překvapilo mne že jsem nedostala ani jedinou zprávu, jako by všichni lidé zapoměli. Rozvinula jsem po ploše prázdnou internetovou stránku a naklikala adresu na svůj profil. Projížděla jsem staré komentáře a příspěvky na nástěnce a objevila jsem tam ty od tebe. Pokaždé když jsem se podívala na obrázek, větu, básen, na cokoli co jsi psal a umistoval na mou nástěnku zabolelo mne u srdce, nevěděla jsem důvod, vždyt už tě přeci nemiluji, nemohu, nejde to...
Ale scházíš mi, tak moc mi scházíš že je téměř neskutečné tu míru vyjádřit.Schází mi tvé přátelství....je to přátelství ?? Byli jsme snad někdy přáteli ? Schází mi tvé přátelství nebo Láska ?
Ptala jsem se sama sebe a při tom jsem se snažilu toto bolestnou otázku zahnat do nejtemnějších zákoutí svého srdce. Ale i tam to bolelo. Z očí se mi spustili mrazivě horké slzy a já usnula ve smuitku své bolesti...
Autor Likynka, 22.02.2009
Přečteno 462x
Tipy 3
Poslední tipující: ilona, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kdybys aspon věděla, jak z toho ven vid? taky se v tom tak nějak plácám a nevyznám se sama v sobě.. hezky napsaný

07.03.2009 18:01:00 | Mispul

Božínku, znám to :) a máš to fajn!!!

23.02.2009 15:12:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí