Teorie o životě x sebevražda

Teorie o životě x sebevražda

Anotace: sklonům k sebevraždě by se mělo dostat pochopení, ale lidé by se k ní neměli přiklánět.. važte si života, máte jen jeden..

Život něco, co žijeme jen jednou, něco co vzniklo a nikdo pořádně neví jak. Možná že jeho kořeny sahají až za hranici lidského rozumu. Možná je tu těch pár vyvolených, kteří o tom vědí víc. Pokud se budete snažit pochopit vznik a podstatu života, mohli byste tím strávit celý život a víc než ten už mít nebudete.

SEBEVRAŽDA proč? proč ne?

Chápu, že občas je tady chuť skončit s tím mizerným životem. Myslíte si, že vás nikdo nechápe, že jste na světě úplně sám. Prostě někdy není jiné východisko a člověk ve velké depresi to opravdu udělá.

Na druhou strana, jestli si chce někdo svůj život zkrátit měl by myslet na to, že zpátky už cesta není, na to že tu nechá ty co má rád a už se s nimi nikdy neuvidí, neobejme svého otce, nedá pusu na tvář matce, navždy odejde a jeho blízkým zůstanou jen oči pro pláč. Je snad hezký pohled na malou holčičku, která nese růži na hrob svého bratra, na matku, která se v noci budí s pocitem, že snad slyšela plakat svou dva roky mrtvou dceru?? Myslíte, že smrt vám přinese klid? Vždy je přece lepší možnost, možnost obrátit se na někoho blízkého, matka se vždy bude snažit pomoci svému dítěti i kdyby to bylo nad její síly a potom může přece pomoci někdo další! Brzo se z toho dostanete a pak prožijete dlouhý život, který jste mohli ztratit a nikdy nepoznat jaké by to bylo mít dobrou práci, rodinu nebo taky ne, ale to je jen na vást jak si život zařídíte, záleží jen na tom ŽÍT ho a nevzdat to dřív než opravdu přijde váš čas!
Autor Sidheag., 23.02.2009
Přečteno 471x
Tipy 3
Poslední tipující: Agniezka, Issa
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc hezky řečeno..já jen, že ne každá matka pomůže..existují i takové..takové jiné a nemělo by se jim říkat matky..jsou chvíle, kdy nad tím člověk přemýšlí a pak jsou chvíle, kdy je šťastný a nechápe, proč nad tím přemýšlel..a tohle se pořád střídá, a tomu nerozumím

12.03.2009 14:21:00 | Bolemíra Nebeská

moc pěkná úvaha, nemá smyls bádat nad životem, žijeme jeden za druhým..:) není čas na to se zabíjet a znovu se vracet na stejná místa...ano, každý má svou smrt danou, a nemá právo si vzít život,jak říkáš ublíží lidem,co ho milují..není cesty zpět..člověk vždy má nějakou šanci žít a přežít a nakonec si ten život užít..taky jsem byla párkrát na hranici se smrtí..ale jsem stále tu a mam život o kterém jsem vždy snila..a já se ho málem nedočkala...:oD

05.03.2009 11:39:00 | Agniezka

Máš pravdu,je dobré takhle nad tím přemýšlet,ale co je důležité???Ani nad tím co ten člověk nedělá,nestihne nebo o něco přijde....De hlavně o to,co způsobí svým blízkým ...a kdyby existoval posmrtný život,ublíží sám sobě protože celý jeho nový život bude přemýšlet nad tím co udělal v tom starým špatně ,a nenajde odpověď.Říká se že každý člověk má šanci a umí ji využít,???

03.03.2009 04:17:00 | airelle

Vcelku rozumně řečeno, ale je možné vzít v úvahu, že někdo třeba věří v posmrtný život nebo v reinkarnaci a tudíž si od smrti slibuje nikoli konec, ale změnu... Neobhajuji sebevraždu, ale ani ji neodsuzuji. Je jasné, že člověk třeba stokrát sebevraždu odloží, kvůli bízkým, ale nakonec se může dostat do situace, kdy nenachází jiné východisko (což neznamená, že žádné není...) Někdy, když už si člověk neví rady, může mít pocit, že jedině smrtí se to vyřeší a že si ostatní oddechnou. Ale máš to fakt pěkný, fandím ti...

24.02.2009 12:32:00 | Sacrifice

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí