Bludiště

Bludiště

Anotace: Krátce o tom, jak bloudíme

Jak a kde najdu cestu ven z bludiště? Zdá se, že už jsem ji našel a stále se do něj vracím a zjišťuji, s nemalým překvapením, že se mi v něm líbí. A tak když najdu cestu ven z bludiště, ať už na jihu, východu, severu či západu, stejně se vracím, ale cestu si pamatuji. Chodím tedy bludištěm den co den a mezi tisíci východy hledám ten konečný.

Možná by se dal najít velice lehce, ale já se rád ztrácím a obcházím ho co to jde. Mám rád klikatící se cesty a slepé uličky a zákoutí. Konečný východ je ale rovný. Vede přímo až za obzor. Jako oceán. Nevíte kdy a kde skončí a zda vás nepohltí. Mám strach, že bych došel až za obzor a rozmyslel si svoji cestu. Otočil se zpět k těm zákoutím a temným uličkám, ale už je nenašel.

Chodím tedy rád tím bludištěm. Nejsem moc spokojený, ale u každého východu zjišťuji, že o nic nepřicházím, že mám svoji cestu bludištěm a jednou nejspíš dojdu ke konečnému východu a půjdu stále rovně až za obzor.Pak už se nevrátím.
Autor Jan D., 09.10.2005
Přečteno 389x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsi ve věku, kdy se jen seznamuješ a poznáváš život, nezávazně, jen pro jeho krásu a pestrost. Nemáš ještě konkrétní cíle. To bludiště tomu odpovídá.

10.10.2005 09:56:00 | Krtica

Nekoněčnost nalezení odpovědí spočívá v jejich hledání...

09.10.2005 21:13:00 | Manik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí