Kdo jsem?

Kdo jsem?

Anotace: Takové stručné zamyšlení a možná i ujištění sebe sama o tom, že vím co dělám a cho chci..

14.Srpen 2008,23:57

Dnes jsem dostal docela komplikovanou otázku, snažil jsem se na ni odpovedět a snad se mi to povedlo. Až si tohle po sobe za par let prectu, asi se dost pobavím, protože život ma ve zvyku měnit vše, včetně nás a našich názoru a pohledu i na nás samotné.

JAK VIDÍM OSTATNÍ:
Jsem človek, který se snaží vidět lidi okolo pokud možno i z jiného, než ze svého úhlu pohledu. Přemýšlím nad tím, co je mohlo dovést k tomu, co udělali nebo jak se zachovali. Jestli to vidím, jak se to doopravdy stalo se asi nikdy nedovím, ale je to pro mě snažší cesta, než někoho za něco odsoudit na základě zaběhnutých konvencí, kterých se nedržel. Protože ani ja sám nechci žít jen podle toho, co považuje dnešní doba za obvyklé. Pořád přemýšlím nad tím, proč tu jsem, co udělat proto, abych se vysmeknul z otroctví téhle doby a žil si svuj život, tak, jak chci ja. Snažím se chápat tenhle svět a lidi kolem ale vim, že nejdříve musím pochopit sebe, než pochopím vše okolo a doufám, ze jsem na dobre ceste sam sebe pochopit.

JAK VIDÍM SEBE:

Přemýslím nad tím každý den, proč dělám co dělám, proč mám zásady jaké mám, proč nedělám to co dělají ostatní, ale to co ja i kdyz to třeba není lehké, ale ja si prostě stanovím, že je to pro mě nejlepší a prostě jdu touhle cestou. Snažím se první problem hledat v sobě, než si reknu, ze je problem v tom druhém, nevím jestli je to dobře, ale vždy si říkám, že když vznikne nějaký problém, nemusí to být pouze tím na koho jsem naštvaný, jen momentalně nevidím, co vidí ten druhý. Nemůžu to vidět, protože můj pohled na mě samotného není pohled nezaujatý a proto si myslím, že první musím projít všechny možné způsoby, kde se něco pokazilo u sebe a potom, pokud sám sebe presvedčím, že jsem nenašel chybu u sebe a nebo našel, ale neni jen z mé strany, tak to jdu rešit. Ale nedaří se, však to znáte, vždycky to vidíme jinak než ten naproti.

MÁ PARTNERKA:

Stanovil jsem si určité hodnoty, na kterých trvám a které hledám u svého protějšku. A ačkoliv to může znít povýšeně, tak pokud má nastávajicí nebude splňovat něco zásadního, co požaduji, tak si myslím, že to nemá cenu. Protože vím, že nebudu šťastný, když to tak nebude. Chci jen to co sám nabizím. Tzn. někoho, kdo už alespoň z části našel sám sebe a uvědomuje si své možnosti tady a zná své přednosti a vady. Někoho se svými idealy a sny, které si chce splnit. Spíše někoho pro rodinu, než člověka, kterej usiluje o vysoké postavení v povrchní společnosti, o které nestojím. Človeka, který je věrný a nehledá potěšení v alkoholu nebo jiných drogách. Někoho, kdo vnímá svět kolem sebe a lidi v něm. Kdo nevidí jen sám sebe a sve cile. Někoho, kdo si všimne, když v létě vyjde ven, jak krásně voní stromy okolo a stačí mu to k tomu, aby mu to zvedlo náladu a nabilo ho to do dalšího dne.

PLÁNY DO BUDOUCNA:

Dále uvažuji, jak co nejlépe finančně zabezpečit sebe a do budoucna i svou rodinu. Hledám možná východiska z toho, být pořád někde jako poskok celý týden a za odměnu mít volný víkend a pracovat za zlomek realné hodnoty práce, kterou jsem za tu dobu odvedl. Potřebuju vědět, že jsem ohodnocen 100% tudíž pracovat sám na sebe.
A co je pro mě důležité je to, vidět svět za hranicemi našeho státu. Cestovat a poznávat nove kultury a způsob jejich života, abych viděl více cest, kterými se člověk může dát a jak to vypadá v realitě i když je to vlastně stejně individuální, podle každého jedince.
Ale chtěl bych vidět životní příběhy ostatních lidi, kde třeba nehrajou ve společnosti takovou roli peníze, ale spíše mezilidské vztahy a vztahy k přírodě.

Prostě vyjdu ven a snažím se vidět detaily, které jsem dříve nevnímal, abych z toho světa viděl všechno a ne zrovna to co se mi hodí do krámu a nebo to, nad čím jsem zrovna premýšlel, ale abych měl otevřené oči, které mě třeba od mého přemýšlení odvedou k něčemu jinému, co bych neviděl ve spěchu za něčím nebo ponořen do myšlenek o svém nejbližším cíli.

A SAMOZŘEJME NAJÍT ČLOVĚKA, KTERÝ BY TOHLE VŠECHNO DOKÁZAL POCHOPIT A VIDĚL BY TO PODOBNĚ.
Autor DeNNI85, 25.02.2009
Přečteno 346x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí