Nikdy nezapomenu

Nikdy nezapomenu

Anotace: Tento článek je věnovaný nejlepšímu pejsánkovi na celým světě. A i když se mnou byl tak krátce... ;( Je to nic moc článek, ale pro mě to mo znamená......

Milovala jsem ho.............
Byla jsem ochotná dát za něj svůj život........
Ty jsi andílek..........

Čekala jsem na něj, tak dlouho tolik let na velké štěstí. Když jsme si Tě přivezli, třásl si se a bál... Ve tvých očí byl strach a ty...přišel jsi se ke mě schovat. Milovala jsem Tě nade všechno na světě a dala bych cokoli, aby si se vrátil zpět... Vím že se nedá vrátit čas! Čekala jsem šest let a byla jsem s Tebou je dva roky, dva roky.... A ty celou dobu si se trápil..... Byl jsi nemocný a já to neviděla a nechala Tě trpět. Nechala jsem to zajít tak daleko.... A tam na veterině nevěděla jsem, že je to naposled co Tě hladím po čumáčku... Po tvém nádherném tělíčku a dávám Ti poslední pusinku... A byl to den po tom co jsem dostala nejlepší vysvědčení z naší třídy! Proč? S Tebou odešla veškerá radost v mém životě.... Nic mi tě nemůže nahradit... A ni nový pes ne- Ty jsi ten nejlepší, ty jsi mě naučil co je to život. S tebou jsem psala básničky, dívala se na TV a Ty budeš pořád a navždy v mém srdci. Miluji Tě a chtěla bych vrátit čas.... Byl jsi a vždy budeš nejlepší...
Autor Ladyelf, 04.03.2009
Přečteno 432x
Tipy 2
Poslední tipující: brooklyn
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí