Čenobílý svět

Čenobílý svět

Anotace: Neexistuje? a přesto v něm spousta lidí žije

Představte si svět bez barev. Černobílý svět. Les byl by bez zeleně, obloha nebyla by modrá, sluníčko hřejivě oranžové, krev červená, žlutý šátek nenosil bych a růžová by nebyla mou oblíbenou barvou dámského spodního prádla... Strašná představa, viďte... A přesto spousta lidí žije ve dvojbarevném světě. Existuje pro ně jen dobro a zlo, pěkné a nepěkné. A automatický to špatné, podotýkám podle nich špatné, odsuzují aniž by přemýšleli. Nedochází jim, že bez černé nebyla by bílá. Kdysi jsem nechápal tuto myšlenku: "Bílá je nejsvětlejší odstín černé a černá je nejtmavší odstín bíle". Dnes je jedním ze základních kamenů mého života...
Autor Manik, 11.10.2005
Přečteno 493x
Tipy 1
Poslední tipující: Agniezka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

...Krásný...pro mne je to zpráva , že nádherně Spěješ...
dostat se nad protiklady...to je dobré...osvobozující...
Umíš to sdělit...
...Nauka o překonání advaity - Asparsa Joga.....Ale Ty už
to máš prožité...
Díky WSAX7

03.12.2005 16:07:00 | wsax7

Bráško ty jsi mě zárověň rozesmál a dojal:o))na světě existuje několik odstínu spodního prádla, několik barviček duhy, tisíce tónů třpytu hvězd a přesto jsou mnozí tak slepí, že si dál žijí ve svém černobílém světě...žijeme jen jednou, tak se teď společně nerozhlédneme, pořádně z hluboka nadechneme a usmát se...usmát se nám třeba:o)))na místo výdechů:o)))

29.11.2005 13:57:00 | Sunny

Maníku tohle si vystihl perfektně!! Naprosto super úvaha a ten konec si někam zapíšu!!:) Máš sakra pravdu..svět není jen zlý a špatný nebo jen dobrý..možná jen v našich představách a myslích můžeme žít buď to a nebo to, ale žít jako doopravdy musíme barevně!:)

13.10.2005 21:14:00 | makretka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí