Chybíš mi

Chybíš mi

Anotace: ..jen já, smutek a flaša vína..

Čas letí jako splašenej. Jen já mám pocit, že se najednou zpomalil nebo úplně zastavil.
Chybíš mi, chybíš mi den ode dne tak moc, že chvílema nevím, jak to tu bez tebe zvládnu a co má v tuhle chvíli vlastně smysl. Jít dál, řeklo by se, ale jak, to někdy nevím, i když se snažím. Za tu krátkou dobu jsme prožili hodně krásnýho. Zůstanou nádherný vzpomínky, ale taky obrovská díra v srdci. Moc bolí a ne a ne přestat.
S některýma věcma se dá jen těžko smířit.
Chtěla bych se jednoho dne probudit a zjistit, že to byl jen špatnej sen, že tu pořád jsi a že se nic nestalo.
Autor malý lachtánek, 06.03.2009
Přečteno 428x
Tipy 18
Poslední tipující: Bíša, Rolnička, Agniezka, padající do neznáma, Holis, NikitaNikaT., maranika, Kapka, carodejka, Simísek, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

taky bych si to přála

17.03.2009 15:24:00 | Agniezka

Víš, čas a dobří, nejlepší přátelé jsou lék... Jen opravdoví přátelé a rodina Ti mohou pomoci to všecko zvládnou, nasměrovat zpět na tu správnou cestu a podar ruku, utřít slzy, když padáš dolů...

11.03.2009 12:49:00 | NikitaNikaT.

Krasne, vis az Te potka ta opravdova prava laska ..poznas to, srdce Ti samo napovi, preji hodne radosti a smutek vyzen z duse ven.

08.03.2009 23:46:00 | carodejka

....:-( co dodat... každý slovo je zbytečný, prázdný... Jen jednu vetu bych řekla: uchovej si vzpomínky, on navždy budou tvou součástí, a nenech si to nikým vzít... ty sama nejlíp víš, jaká je pravda...
..a když bude nejhur, jsem tady (i s kapuckou;-)

06.03.2009 20:02:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí