Nevím...

Nevím...

Přišel den, kdy si myslela, že bude líp. A bylo…První den,kdy to opravdu tak bylo. Uvědomila si, že to, co se stalo, se nezmění, že by měla jít dál a ne sedět v koutě a myslet si, že život skončil. Chtěla, strašně moc chtěla, ale…Vždycky, když se člověk pro něco rozhodne, přijde něco, co jeho rozhodnutí alespoň trochu nalomí, i kdyby šlo o sebemenší věc.
Předešlý den si byla téměř jistá, že by měla jít dál, ale teď váhá a neví…
Co když se jednalo o znamení, že se rozhodla příliš rychle…?
Autor malý lachtánek, 13.03.2009
Přečteno 524x
Tipy 15
Poslední tipující: Bíša, Pelican, Caracol, NikitaNikaT., padající do neznáma, Radek.oslov.Šafárik, Agniezka, Simísek, floreciente, Kapka, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

.. nikdy není příliš rychle... život jde dál, bohužel a jsou věci, které se nezmění...spíš vždy bude příliš pozdě rozhodnout se jít dál... bolí to, já vím, ale bohužel nejde mávnout kouzelným proutkem, vrátit čas.. to nejde.. jediná věc, která jde, je nevzdávat život a jít dál...uchovat si myšlenku na to krásné, nelitovat a žít

15.03.2009 11:46:00 | Caracol

Ne, myslím, že to nebolo o rychlosti, či zbrklosti... aj když je pravda, že každá zásadní věc, čin by se měli promyslet.

14.03.2009 19:43:00 | NikitaNikaT.

Samozřejmě,že musíš jít dál. Život je kolotoč, jednou jsi nahore a pak zas dole,a tohle se deje pořád dokola...je důležité si toto uvědomit...

14.03.2009 10:16:00 | Agniezka

Znamení? To znamení třeba jen vyhledává... záminku, proč zůstat na "mrtvém" bodě...
Musí jít dál.

13.03.2009 21:27:00 | Simísek

První krůček v ještě dlouhé řadě kroků...

13.03.2009 14:10:00 | floreciente

pochybnosti o našich rozhodnutiach sú rovnako naše. Netreba však uvažovaním o uvažovaní strácať vzácny čas. Ten sme dostali na život. Hlavičku hore!
:-)
Bude to dobré.
ST na povzbudenie :)

13.03.2009 12:50:00 | maranika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí