Poslední pohled

Poslední pohled

Anotace: Možná úvaha... Možná výlevy pocitů... Věnováno osobě, se kterou jsem strávila ten nejkrásnější týden v mém dosavadním životě.

Díváme se a přesto nikdy nevidíme do budoucnosti. Nikdy neodhadneme, kdy spatříme slunce zapadat naposledy. Stejně jako já nevím, jestli pohled, který jsem ti věnovala na letišti, nebyl ten poslední. Jestli se toto místo, kde jsme se viděli poprvé, nezapíše i jako to poslední, kdy jsme byli tak blízko sebe.
Jsem teď sama, bez tebe. Naprosto zmatená a ztracená. Tvé oči pro mne znamenaly svět. Byly jako moře, na které jsme se spolu dívali.
Tvůj pohled pro mě byl nadějí i zatracením. Nemusel jsi nic říkat, všechno jsem viděla, cítila...
Nedokážu se smířit s tím, že tvůj pohled, který na mě ulpěl když jsme se loučili, by mohl být i poslední.
Vidím teď jen klam, bolest a nesplněné sny, které mi vrážejí tu krutou pravdu do srdce, jako bys mě ty sám zabíjel. Trápíš mě čím dál víc, začínám šílet...
Co je to dívat se na svět, když ty v něm nejsi??!
Mé oči ti vždy říkaly "Miluj mě a nikdy mne neopusť!", mé oči pro tebe naplnily Jezero slz.
Jak ti nyní mám sdělit, že jsi pro mne vším?
Jak ti nyní mám věřit, že mě miluješ, když to možná říkají tvá ústa, ale nemůžeš se mi dívat do očí??
Miluji Tě. Jsi ta poslední osoba, která to uslyší. Protože nikomu nedám přednost před Tebou.
Autor ONEwithoutFACE, 14.03.2009
Přečteno 364x
Tipy 5
Poslední tipující: Grafomanická MIA, jedam, malý lachtánek, Lilly Lightová
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jo:D Už chápu, že ty si představu krvavého cucku podstrčit nenecháš:D
Dobrý:)

19.09.2009 17:03:00 | Grafomanická MIA

promin lásko...:( ae už se nemusíš bát:) za chvilku určitě budem zase spolu:-* miluju tě :-*

14.03.2009 20:14:00 | macik93

chápu tě..

14.03.2009 15:42:00 | malý lachtánek

Je to velmi pocitové, od srdíčka.

14.03.2009 15:39:00 | Lilly Lightová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí