Žiletka a já

Žiletka a já

Anotace: tohle mám podle skutečnosti co se mi stalo a vlastne , co se mi pod deje a nevim kudy, kam , kudy pryč

Nad kterou touhle úvahou,
ti vlasy hrůzou nevstanou.?
Jednou na mě přišla depka, byl to spíše pocit chladu, že nemám o koho opřít bradu.
Všechny holky kluka maji, všechny s nimi slintají.
A já nic, já jsem tu sama, jako kůl v plotě a hovořím tu o životě.
Tak jsem vzala žiletku, chtěla jsem to udělat, ale nešlo to , je snad tupá, nebo mám strach ?
Nevím, proč to nezvládnu, tak píšu tuhle úvahu.
Prosila jsem každého, jestli mi pomůže, jestli mě pořeže, nic z toho, mám se jít prý léčit,ale já nepotřebuji léky, z toho pukám vzteky.
Jsi histerka!, chceš se jen zviditelnit, říkají.
Když jsem našla odvahu a nachystala žiletku, došlo mi že není kam, na ruce to nechci mít nechci si ty ruce zhyzdit víc,
tak mi pomozte z těchto hlubim pryč.
Kde si mohu zhyzdit kůži, kde ji mohu zhyzdit trny růží ?
Každá rada nad žiletku, nad tu moji kamarádku.
Autor moonset, 27.03.2009
Přečteno 588x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nezvládneš to protože naštěstí tvůj zdravej rozum ještě funguje. Jestli jde o to způsobit si bolest nemusíš se zrovna řezat a mít pak hnusný jizvy,ne?

06.05.2009 15:50:00 | had

tak ja ti poradim - kdyz ne ruku, zkus nohu... ne, delam si srandu, nechci nejak zesmesnovat tvuj problem, to rozhodne ne, ale proste ze nekdo nema ve 14 vztah je docela normalni. takove problemy jako ty bych chtel mit taky:)

28.03.2009 09:26:00 | zemědělec Karel Motyčka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí