Naše generace

Naše generace

Anotace: ....

Naše generace? Někdo ji vidí jako bandu ignorantů bez zájmů. Ti, co tráví celé večery na netu, ti, co vidí jen sebe a snaží se rozdrtit svou dokonalostí lidi kolem.Ti, kteří chtějí ostatní ohromovat a hrát si na něco co nejsou. Ztracené duše, bloudící světem se sluchátky na učích a nevnímající okolí. Děti, které se cítí dospěle, i když nemají sebemenší zodpovědnost. Pravda? Jo, někteří takoví jsou, ale lidé to berou moc objektivně. Možná naše generace tráví spoustu času s počítačem, nebo televizí ale neházejme to jenom na ně. Ptejme se, nabízí jim někdo jinou zábavu? Komunikují s nimi jejich rodiče? V dnešním světě převážná většina dospělých pospíchá, jede si svou dráhou a nezaobírá se problémy druhých. Co může mít moje dítě za problémy? Jeho hlavní starostí je přece škola, nic jiného ho zajímat nemusí! Ano, velice rozšířený názor. Hloupost. Kdyby se nachvilku zastavili a naslouchali, zjistili by, co všechno může jejich drahému potomkovi kromě školy dělat příkoří. Co třeba jejich obavy, nešťastný lásky, komplexy, zlý pocity, nepřátelé? Nebo naopak radosti, úspěchy, sny, štěstí? Každý potřebuje komunikovat, někdo více, někdo méně ale nikdo ne vůbec. Jasně, mají přátele, jenže přece jen mít důvěru k rodičum, a také mít jejich důvěru mnohé usnadní. Možná je jejich chování ovlivněné nedostatkem zájmu. „Živím ho a zajímám se o jeho prospěch ve škole, nezanedbávám ho.“ Dobrý příklad toho, když si rodič ani neuvědomuje, že vlastně svému dítěti tak trochu ubližuje. Zájem je to, co každá duše nutně potřebuje.
Vlastně ani není pravda jak hrozně je naše generace ovlivněna moderní technikou, jak hrozně jsme všichni závislí na netu a na mobilech. Kupodivu i dnes je spousta takových, kteří dokážou ocenit krásu přírody, čtou knihy, píší poezii, malují obrazy, věnují se hudbě....ale ne tak, jak by společnost chtěla. Rádi žijí bez hranic, tvoří bez hranic.....Dnešní svět je plný omezení, zákazů, povinností a norem. Nechtějí se zapojit do toho stereotypu moderního života. Chtějí svobodu, kterou jim tahle doba ve spoustě věcí odepírá. Chtějí vystoupit z rámu. Nechtějí být součástí celku, každý je originál a na to oni kladou důraz.
Jsme děti, jimž doba přinesla spoustu věcí jako net, mobily, mp3, tak proč to nevyužít, ale věřte mi že si raději pustím starý pecky na LP a nasávám tu atmosféru a kouzlo a nejsem sama, kdo tohle dokáže ocenit. Zkuste nahlédnou do našich duší, vyslechnout si pár myšlenek, třeba pak budete překvapeni po čem tahle generace, která je věčně on-line na ICQ, ve skutečnosti touží.
Autor Andy Darcness, 31.03.2009
Přečteno 446x
Tipy 4
Poslední tipující: TAORA3
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná jsem to nenapsala úplně tak, jak sem chtěla a věci, kterých jsem se chtěla nejvíc dotknout tam nejsou tolik zřetelné. Chtěla jsem tím poukázat na to, že hodně lidí má o naší generaci docela mylné mínění. Myslejí si že nic neumíme, nic nás nezajímá, ničeho si nevážíme, nemáme žádný vztah ke kultuře a tradicím a podobně.

11.04.2009 12:20:00 | Andy Darcness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí