Co by stálo v úmrtním listu

Co by stálo v úmrtním listu

Anotace: Touto úvahou nechci nikoho pobouřit ani zlehčovat téma smrti.

Zhruba před rokem jsme s kamarádkou vedly pubertální diskuzi. Naše téma bylo vysoce na úrovni. Co by měla v úmrtním listu žena, která by zemřela při provádění felace. Samozřejmě při tom, jak by se její partner „udělal“.
Nejvíc nás zajímalo, zda-li by v úmrtním listu stálo „zemřela zadušením,“ či „zemřela utopením. Já osobně bych si přála, ať tam je zapsaná celá příčina. Vím, některé lidi by to zajisté pobouřilo, ale na druhou stranu je to nevšední příčina smrti.
Jak známo, sperma není pevná látka. Více se blíží kapalině. Pro některé lidi být diskutabilní i ta kapalina. Nechť toto posoudí každý sám.
Toto byla první věc, nad kterou jsme uvažovaly. Druhá byla, zda-li nešťastnice sperma špatně polkla, nebo kdyby se jí dostalo souhrou náhod do dýchacích cest. Já byla toho názoru, že kdyby ho špatně polkla, tak by se jednalo o zadušení cizím tělesem. Což mi po dalších úvahách přišlo jako holý nesmysl. Sperma přeci není těleso. Muselo by se tedy jednat o zadušení cizí kapalinou.
Dá se však kapalinou zadusit? Kapalinou se přeci člověk utopí. Nebo snad ne? Aby se jednalo o utopení, muselo by sperma dostat do dýchacích cest. Tam se však může dostat i pevná věc a jedná se o zadušení.
Po několika diskuzích na toto téma i s jinými lidmi jsem z toho stále více matená. To jste určitě poznali už během čtení mě úvahy.
Moc by mě potěšilo, kdyby jste vyjádřili i své názory, ať mám více názorů a můžu napsat novou úvahu na toto téma.
Autor Grecninka, 04.04.2009
Přečteno 325x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí