Pro mojí sestřičku

Pro mojí sestřičku

Anotace: Tentokrát jsem napsala něco o své sestřičce...

Vždycky jsem byla ráda když jsi odjela na víkend pryč.
Když jsi jela ke kamarádce a já měla celý pokoj jen pro sebe.

Teď když mám už pokoj svůj, tak Tě vidím tak málo, že někdy ani nevím jak vypadáš?
Někdy jsi venku se svým klukem, jindy jdeš se svou kamarádkou Katkou, Lenkou nebo jak se vlastně všechny jmenují...ani nevím.

Ale pro svou sestřičku si najdeš čas jen když potřebuješ něco donést, nebo zajít ke Kačce pro úkoly….vím není to daleko…někdy zase: „Lucko, nechtěla bys umýt za mě nádobí on přijde můj kluk a já chci být s ním a ne tady mýt nádobí jako uklízečka.. Vždyť víš, že jsme spolu tak málo…“. Vím, že Ti klidně můžu říct ne, nechci, ale jsi přece má sestra, tak je normální Ti pomoct.

Teď jsi odjela na hory...jestli tu jsi nebo ne, je to vlastně jedno, stejně se mnou moc nemluvíš.
Ani nevíš jak moc bych někdy jen tak přišla do Tvého pokoje a zeptala se: „jakpak se máš?“ a „co škola? Co učitelky?“, ale vždy když přijdu k Tobě, učíš se, nebo jsi u počítače a nevnímáš mě..

Teď když tu nejsi, kdo myslíš, že za Tebe vytírá a uklízí? Já! Vím, že za Tebe nemusím nic dělat, ale já nechci abys přejela z hor a hned uklízela, ale to budeš stejně…vždyť známe Věru!

NE?

Když to teď píšu, tak sem si vzpomněla, jak jsme si jednou hráli - už nevím s čím - a Ty jsi mě s tím praštila. A mě strašně tekla krev z nosu a Ty jsi se rozbrečela a rychle běžela pro rodiče, aby mi pomohli. Nebo jak jsem Ti skřípla ten palec do dveří od koupelny a to mě moc mrzelo a taky mě to mrzí dodnes. Když jsi na mě začala křičet, že už se mnou kvůli tomu nikdy nepromluvíš, tak jsem se rozbrečela. Stejně jsem věděla, že se budeš se mnou druhý den znovu bavit, ale ten pocit, že jsi mi tohle řekla, jsem nemohla rozdýchat.

Udělali jsme si toho sice víc. Občas jsme se schválně shazovali ze schodů (ale to bylo hnusné…).

Ale já Ti něco povím. Nikdy mi nevadilo, že za Tebe myji nádobí nebo uklízím.

Takže jsem v postatě moc ráda, že tě mám. Co bych jinak dělala celé dny, kdybych tě neměla?

Anebo ty mě?

To by sis třeba musela sama chodit pro pití…
Autor lucy1, 11.04.2009
Přečteno 348x
Tipy 3
Poslední tipující: Levandule, G.P.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Připadá mi škoda, když sourozenecký vztah má převážně jen "úklidovou" náplň. Máte obě na víc, trošku se to občas daří, že si spolu popovídáte jako kamarádky... ale šlo by to zlepšit daleko víc a dát vztahu úplně jiný obsah... Ale to je jen na vás dvou...

20.10.2009 12:31:00 | Levandule

Dávám ti ST ne za nějakou úžasnou literární kvalitu, ale za to, CO jsi napsala. Chtěl bych, abyste byly opravdové sestry - nejen v tomhle povídání, ale v celém životě...

19.05.2009 17:37:00 | G.P.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí