Chcete znát svou budoucnost?

Chcete znát svou budoucnost?

Anotace: Kdybyste měli možnost znát svou budoucnost, využili byste toho?

Kdybyste měli možnost znát svou budoucnost, využili byste toho? To je otázka na zamyšlení. Jednoho dne se může stát, že budeme postaveni před rozhodnutí, zda si necháme vyložit budoucnost či ne. Nemluvím teď o kartářkách či jiných pochybných šamanech. Mluvím o situaci, kdy bude na sto procent jisté, že nám odhalená budoucnost je skutečně pravdivá.

Jaké by byly nejčastější otázky, na které byste si nechali odpovědět? Udělám ve škole tu těžkou zkoušku, která mě čeká? Přijmou mě do zaměstnání, o které se tolik ucházím? Budu povýšen? Vyhraji milion? Dotazů může být nepřeberné množství.

Něco jiného ale je, zda byste vůbec měli odvahu nechat si odkrýt svou budoucnost.

Pokud chcete znát můj názor, já bych tu odvahu neměl. Vysvětlím proč. Myslím si, že je důležité plánovat svou životní cestu, stanovit si cíle, ke kterým se budeme ubírat a o které budeme usilovat. Stane se, a zajisté ne jen jednou, že nějakého cíle se nám nepodaří dosáhnout. Pak není na místě propadat beznaději, ale naopak se znovu vzchopit a jít dál. Ten nedosažený cíl je pak zkušenost, která se může časem zúročit. Touto malou vsuvkou chci jen čtenáři vysvětlit, že odhalení budoucnosti by mohlo naše snažení zmařit. Je jen otázkou, jak by potom naše cesta životem vypadala. A jakmile bychom dosáhli cílů, které nám budoucnost již na začátku odhalila, byla by naše snaha o jejich dosažení skutečně poctivá? A měli bychom z dosažení oněch cílů takové potěšení, jako u těch, které jsme dopředu neznali?

Ještě si dovolím jeden malý dodatek. Mohlo by se stát, že by nám odkrytá budoucnost sdělila, kdy zemřeme. V tomto bodě se radši nechám překvapit. Budu mít tak klidnější spaní.

Osobně budu rád, když mi budoucnost zůstane skryta a budu ji moci pomalu odhalovat. Bude to tak lepší.

Copak mě asi zítra čeká?
Autor Petr N., 14.04.2009
Přečteno 406x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí