Dopis na rozloučenou

Dopis na rozloučenou

Anotace: ........ ;) ............

Odjíždím za lepším životem........
Hledat pochopení a uznání.......najít svůj vlastní život, který jsem tak dlouho hledala.
Odjíždím daleko do domova a daleko od všeho, co mi bránilo žít!
Možná že vám přijde, že před tím vším utíkám, ale není to tak.
Už se jen nemůžu dívat, jak se všichni ničí tím strašným stereotypem a namlouvanou svobodou. Všichni si nalhávají jak moc žijí a jak moc se snaží, aby vše okolo nás bylo dobré, ale neuvědomují si, že právě oni by se měli změnit.......
A proto jedu pryč.........hledat svobodu tam, kde si ji nikdo namlouvat nebude!
Tam, kde si můžu vzít na hlavu růžový obrovský klobouk a každý mi ho ještě pochválí.
Tam, kde si každý bude vážit toho co říkám a nikdo mě za moje názory nebude shazovat.
Tam, kde mi lidi odpoví na každý pozdrav, na každý úsměv........
Tam kde mě uznají, alespoň na chvilku uznají.........
Loučím se s tím vším!!!!!!!
CHEERIO stereotypní živote! Mučte se tu! Žijte dál tak jak žijete!
Já jedu hledat novou inspiraci.......novou múzu a nové poznání světa!
Vždyť přece svět je tak velký a není to jen jeden malý pokoj!
Vždyť přece život stojí za víc než jen za odchod do školy a příchod domů!
CHEERIO!!!
Autor PoeziGirl, 16.04.2009
Přečteno 258x
Tipy 8
Poslední tipující: enigman, jedam, Bíša, Thesssinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ten růžový klobouk je pěkný...

17.04.2009 00:11:00 | enigman

Jééžiš.. tomu tak rozumím.. mam věčně pocity že musím odjet, udělat ze svýho života něco víc než tady "hnít" s některýma.. omezencama.. :D

16.04.2009 19:08:00 | Thesssinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí