Co je...

Co je...

Anotace: Uvažujte o tom co je...

Co znamená milovat. Co je ta věc. Ten cit, co převládá a nechává nás hádat co je nevyřčené. Znamená snad doufat a domýšlet si, že to co cítíme je důležité. Že ten cit nám dává vůli k životu, že určuje náš osud nebo že potvrzuje naší existenci. Co je láska. Je to cit, je to slovo nebo je to jen pouhá definice něčeho co chceme zažít, vlastnit, dávat nebo nikdy neprožít. Co je to radost je to pocit, který nám dává naději, že je něco dobré, něco se nám daří nebo je to jenom následek našich činů. Co je to naděje je to něco, co nám dává pocit, že zítřky budou lepší nebo je to jenom naše víra v něco, co neexistuje. Už jste někdy přemýšleli, jaké by to bylo zemřít. Jaké by to bylo skočit z výšky a letět směrem k zemi. Bolela by ta smrt nebo bychom nic necítili? Co je smrt a co je po smrti. Je vůbec po smrti něco. Je po smrti znovuzrození, nebo jsme duchové, nebo jsme přestali existovat. Přemýšlíte někdy nad tím, co bude za minutu, co za hodinu a co bude zítra. Napadlo vás někdy, že zítra už tu nemusíte být. Pokud ne tak se zkuste zamyslet.
Autor Drivels, 16.04.2009
Přečteno 347x
Tipy 1
Poslední tipující: Hříšná
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nepřemýšlela.... dřív... teď už jo... a dílo, zajímavé... krátké ale výstižné... Dávám tip

26.04.2009 16:42:00 | Hříšná

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí