Naděje bez naděje???

Naděje bez naděje???

Anotace: Někdy se neudržím a píšu

Je spousta lidí co si říká:"bohudík,že je život tak krátký".Nebyl jsem vyjimkou a nedoufal jsem v lepší časy.Myslím, že každej člověk,ať už na venek vypadá sebedrsněji, si přeje šťastnej život i svět.Mých posledních pět let bylo jen přežívání,deprese a beznaděj na lepší život.Ale když se na to podívám zpětně,neviděl jsem věci,které byly a jsou přímo vedle nás.
Ale je na každém z nás,co vidíme a jak se k tomu postavíme.Například láska nebo přátelství každého z nás potká. A to si myslím je důvod, proč dál žít a bojovat za ty krásné, i když krátké chvíle.
Autor hitaschi, 17.04.2009
Přečteno 493x
Tipy 5
Poslední tipující: Lucy Susan, lalaa, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasím s vámi.Ale máme vše ve svých rukách.I krátký život pro toho,kdo ho žil užitečně,plně,je dost dlouhý a naopak-kdo dlouho žije,ale bez náplně,bez lásky,i kdyby žil dlouho,jeho život je "krátký."A co se týká přátelství - je to velice důležité,aby člověk měl kolem sebe nejen rodinu,ale i přátele,se kterými sdílí všechno,radosti i starosti.A taky jsou důležité vztahy v rodině,aby děti rády přicházely domů,i když už dávno vylítnou z hnízda,aby na obou stranách vládla pohoda a láska.

02.05.2009 22:05:00 | halo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí