Máme pohotovost!!!!!!!!!

Máme pohotovost!!!!!!!!!

Anotace: ...........opravdu ano................

Jeho vyřčené věty mi vždy převrátí žaludek a způsobí u mě hroznou úzkost.
Prý je to opravdu jen kvůli tomu, že mám málo času, ale stejně si připadám jako debilka.
Dnes už sms neočekávám a možná že ani zítra ne.
Pokud se však neozvu první já, zase se mě zeptá „Kdybych se neozval první, tak by ses neozvala už nikdy vid?“ a já na to vždy odpovídám „Ne, neozvala.“.
Možná mu to zní tak, že mi na něm nezáleží, ale to není pravda já ho miluju, jen jsem prostě obyčejně hrdá no.
Největší problém je v tom, že si oba myslíme, že když tomu druhému ustoupíme, budeme jako ten maličký pejsek který běhá za svým páníčkem.
Tak to ale není. Jsme oba asi úplně na palici.
Vždyt přece nemusí být podřízený a poručík. Jeden nemusí být otrok a druhý pán, ale my si pořád myslíme, že tak to musí být. Že jeden musí vždy vyhrát a do té doby co si to budeme myslet, tak nás to bude postupně a pomalu, ale jistě zabíjet.
A my k tomu přihlížíme........Díváme se na to, jak destruktivně se to vyvíjí a nic neděláme.
Smějeme se jako šílenci, ale stále nic neděláme. Víme, že se potápíme, ale stále nic neděláme.
V úterý máme měsíc. Měsíc jsme spolu. Říká se, že až dva měsíce jsou pro vztah rizikové, ale omyl. Pro nás je rizikový každý den. Jedinou větou totiž dokážeme všechno skončit.
Co větou, slovem! A ještě se na sebe budeme dívat, jako by nás to vůbec nijak neničilo.
Občas mě jeho slova trochu zamrzí. Trochu mě zabolí, ale mlčím a oplatím mu to.
ŠPATNĚ! CHYBA! ESC! ERROR! DELETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALL WROONG!!!!!!!!!!!!!!!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
UNTIL WE MAKE WAR, WE DON´T HAVE A CHANCE!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
(Dokud budeme válčit, nemáme šanci!)

Já o něj ale nechci přijít. Já o něj nemůžu přijít!
Jen když si představím, že by tu nebyl, tak mě bere záchvat paniky. Je mi z toho zle.
Nemůžu o něj přijít.
Bože, porad mi, co mám dělat? Jak nás udržet naživu?

WE HAVE AN EMERGENCY!!!!!!
Autor PoeziGirl, 19.04.2009
Přečteno 301x
Tipy 9
Poslední tipující: malý lachtánek, Bíša, jedam, NikitaNikaT., Thesssinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmmm...

22.04.2009 18:35:00 | malý lachtánek

Há :) Jestli chceš něco vědět, já takovej vztah vedu snad rok. Úplně nejlepší je výrok, jestli by ses sama ozvala a ty že ne. Já to sice neříkám. Ale je to úplně přesný. Hrdost mi to nedovolí xD .. To je strašně složitý takhle valčit, protože se milujete, ale nemáte sílu s tim něco dělat, že? :) .. Jistě že supertip

19.04.2009 11:46:00 | Thesssinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí