'Uvaha o životě

'Uvaha o životě

Anotace: Tohle dílko je napsáno v době kdy mě opustila má životní láska

Letmý okamžik, více než s lhostejností, odvál vypůjčené štěstí,bez sebemenšího varování, dát mi šanci zaujmout rozumnou a hrdou pozici obrany, před nedobrovolným smutkem,nad ztátou Tvé přítomnosti. Viditelně plná samoty, lítosti a vzdoru, vyděšeně sleduji,chaotický únik, z nepochybné bezradnosti.Toužím se znovu nebát dalších setkání, která neunavně signalizují, nevyhnutelné loučení. Neklid nevyvolává dálka, ležící mezi nami jako propast,ale ničivě znepokojující napětí, deprimujícího pocitu, že nejsem ta, jenž smí střežit Tvůj klidný spánek. Pověstná vyrovnanost, neznajicí dosud zranitelnost mých emocí, byl úspěšně a rychle narušen, nevšedně závratnou něžností, v takovém kosmickém trysku, v němž jsi mi lákavě nabídnul, bouřlivě, divoce a zároveň nenasytně prožívat,vzrušující a rozmarné podoby lásky. Klamná spokojenost, slibující jistou, se s varováním mění, v krutou nesnesitelně trpkou minulost. Neustále zaplavena spalujícím, však mrazivým žárem, s lákavým pokušením,odhalit nečestnou kamufláží,ostatní důležitou pravdu.Tím, být v momentu zbavena dosavadní pokory a nespektované trpělivosti. Velkorysá a vehementní bojovnost, sleduje zřetelný nápor totální vyčerpanosti. Zbývá triumfálně obelstít rozum a vítězně odklonit nucenou kapitulaci, nekompromisnní suverenity, která odvážnou léčkou, snaživě dokazuje, výjímečnou schopnost,obhájit zdrženlivost provinilce.Mizející naděje, posiluje horlivost spjatou s odvahou a nekočící vytrvalostí, opětovaně nacházet, letitě pověstné pouto, kouzelně neskutečných emocí.Přičemž omlouvám nepochopitelně vyprchávající zájem,spjatý s projevem vyčerpáním, bojovat o Tvou přízeň. Oceňuji snahu, naléhavě pobízet loudavý chod dění, k rychlejší změně.Maximálně vyčerpaná magicky nadpřirozenou sílou lásky, dobrovolně a bez obav, odevzdám své oddané srdce Tobě.Nyní začínám postrádat, skrytý talent,pokažé včas vystihnout a zvládnout následky nebezpečně útočící situace. Nezvykle nádherným způsobem mi dáváš najevo, Tvou nepochybnou vroucí náklonnost.Každá myšlenka na Tebe, působí mému tělu, nepřetržité chvění, jenž vyvolává panickou posedlost, na rezolutně zásadní změnu v můj prospěch !!
Autor Rebelka21, 24.04.2009
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí