Posmrtný život.

Posmrtný život.

Anotace: Věříš v posmrtný život?=o)

Kdysy dávno bohové jako třeba Alicia,byli zabrány do své práce tak,že si olizovali rty špičkou jazyka.
Když Alicia dospěla k tomu,že je nejkrásnější ženou světa řekla si.,,Už nikdy!Ted pověřím někoho jiného,krásnějšího,mladšího než jsem já.Mě už je 99.let a zítra mi bude přesně 100.To umřu!"
Druhý den měla předpovězeno , že ji bude přesně ve dvanáct večer 100.let a umře.Proto povolala všechno lidstvo z Řecka na hrad a pravila :,,Já nejkrásnější a nejstarší žena světa ,dnes ve dvanáct hodin umřu.Povolám proto,nejktásnější ženu světa na dalších 100,.let než umře jako já.Cítím se svěží a voním po parfému Fa.A proto ted vyberu to nejkrásnější ženu." chodila mezi lidmi,koukala se dívkám do tváří,do očí,hledala matně bedary,prohlížela nehty.Nakonec došla k poslední dívce v rohu.Prohlédla ji.Byla záhadná,krásná.Jako porcelánová panenka.Dech měla krásný,svěží a hlas mátový.Každého okouzlila.
,,Jak se jmenuješ?"Zeptala se Alicia.
,,Afrodita!"
,,Afrodita?Krásné jméno .Já jsem taky na A."
Vyšla na vrchol svého hradu.,,Nyní se na dalščích 100.let stane nejkrásnější ženou světa krásná Afrodita.Jedinečné jméno a krásná dívka!"
Všichni hleděli na druhého.,,Kdo je Afrodita?"Alicia Afroditu pozvala nahoru a všichni užasli.,,Já jsem Afrodita!"

I vy jste jedineční,kráásní a něčím obohacení.Třeba se jednou stanete nejkrásnější ženou na 100let.Co víte =o)

Poté Afrodita zemřela,zůstala zapsána do dějin lidstva,nedokážeme si ji vybavit a přesto na ni myslíme.Existuje posmrtný život?
Autor mucek, 24.04.2009
Přečteno 269x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí