Proč píšu

Proč píšu

Anotace: Každý by se měl zamyslet, proč je vlastně tady s námi, na Literu?

Při nezáživných hodinách matematiky se musíte nějak zabavit. Rýmy s geometrií dohromady nejdou, povídka je na dlouho a tím pádem zbývá jen zamyslet se...

Proč vlastně píšu? Je to jednoduché, je to návykové, je to vášeň.
Co mě na psaní tak baví? A opět je síla v jednoduchosti. Je to moc. Moc pisálka, protože jen na něm záleží, zda nechá bílou tvář uhořet v plamenech, či ho nějaký Starý Vlk na poslední chvíli zachrání. Je na pisálkovi, zda se dva zamilovaní opět setkají, jen on ví, co bude s opuštěným a zuboženým psem, jen on dokáže list proměnit ve strom, udělat z komára velblouda.
Nehledejte v tom logiku. Prostě si řeknu, že Franta Vomáčka dnes domů nedorazí. Něco mu v tom zabrání. A je jen na mně, abych vymyslela Co...
Autor Ta Ďifná, 28.04.2009
Přečteno 297x
Tipy 3
Poslední tipující: Robin Marnolli, danaska, enigman
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já se s tím textem celkem ztotožňuju, ale když je to vášeň, nemělo by tu těch textů být mnohem víc???

11.12.2013 20:56:59 | Robin Marnolli

Hezká úvaha. Ale v matice dávej spíš pozor, abys nevyfasovala kouli. A že jsi na literu, to je dobře. Umíš pěkně psát.

18.06.2009 14:57:00 | danaska

Já jsem tu na liteře ý jednoho prostého důvody,psaní mě baví,můžu se tu v klidu vypsat a je poo starostech.Když je dobrý nápad,jde to samo.

03.06.2009 20:18:00 | blbeček

Zajímavá úvaha, takovéto pátrání po kořenech proč... Nicméně, máš pravdu.

28.04.2009 21:14:00 | J.U. Ray

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí