... jako želva

... jako želva

Anotace: Jen jsem se potřebovala vypsat, ani to nečtěte...(panenku bodni, ji to nebolí, svět je mami prapodivnej kraj)

Svázaná ostnatými řetězy čekám. Každý sebemenší pohyb vytváří hluboké rány na srdci. Pláču, už nemám sil. Zase jsem začala věřit v pohádkový svět. Věřila jsem v dívku se zelenýma očima.

Je to pryč. Ona je pryč. Vždy byla pryč, byla daleko, i když mému srdci blíž. Neznám ji a vím o ni toho tak málo, ale i tak se něco změnilo a já v tom najednou lítám až po uši. Co dělat? Jak se chovat? Co říct člověku se kterým se mám vidět v den májový? Jak se chovat ke člověku, který vůbec netuší co se v mém srdíčku děje...!?

Krev pomalu stéká po prstech a padá k zemi kapička za kapičkou. Ne, nepořezala jsem se. Jen ta stěna přede mnou byla tak vyzývavá. Byla jako světlo na konci tunelu a já nemohla odolat. Stačila jedna rána. Necítím bolest... jen vidím tu krev která po ruce stéká. Sedím v koutě pokoje a nevím jak dál...

Chci ji poznat, chci s ní jít ven, ale bojím se. Bojím se, co mé srdíčko udělá. Vím, jsem hloupá, naivní, puberťačka. Ale co mám dělat? Jak srdíčku vysvětlit, že to co chce, nemůže mít. Jak přesvědčit hlavu, aby nemyslela na tu kouzelnou slečnu s černými vlasy. Kdykoli zavřu oči mám ji před sebou...

CO MÁM DĚLAT...???
Autor strašidýlko-střapatý, 29.04.2009
Přečteno 459x
Tipy 26
Poslední tipující: ilona, Jiná, sluníčko sedmitečné, Hříšná, batůžek na motorku, Aliklat, Isquieasuus, kleopatra.sedma, Stoneman, Andělská holka, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Risk je zisk..když to nezkusíš,jednou toho budeš litovat.Takže to zkus,ať víš,na čem jsi;)

03.05.2009 22:47:00 | kleopatra.sedma

Myslím, že se to dá dobře ztlumit psaním... pak možná procházkou a popovídáním... sedění doma je ta poslední stanice...

01.05.2009 21:36:00 | Stoneman

Říct "zkus to", je lehké, ale tak těžké provést. Přesto ti řeknu pouze "zkus to". Zjisti, kam chodí, pak ji tam čekej a kamarádsky ji pozdrav a dej se s ní do řečí. Věřím, že to zvládneš.

01.05.2009 14:11:00 | Andělská holka

třeba to vidíš zbytečně tak černě...bude dobrý, uvidíš :)

30.04.2009 17:26:00 | padající do neznáma

Bude jasno!Tak šup a zahaj útok!Buď a nebo.Vykašly se na skoky do zdi.

30.04.2009 15:16:00 | Sleepwalker

Přesně tak, jak říká LucQa

30.04.2009 11:05:00 | malý lachtánek

Seznam se s ní, poznej jí. Nikdy nevíš, co se může stát a jak to dopadne. :)

29.04.2009 20:04:00 | LucQa

Zlatíčko...:-(

29.04.2009 19:50:00 | Haniéčka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí