Jana a Lenka

Jana a Lenka

Anotace: minulost - budoucnost

2 malé holčičky si hrály na písku ,, v lesíku“ za bytovkou ve které bydlely. Jejich mamky seděli nedaleko od nich a povídaly si. Ty děvčátka se jmenovaly Jana a Lenka. Jana byla o rok mladší než Lenka ale to jim nevadilo. Rozuměli si stejně dobře jako jejich matky ba i možná lépe.
Když byly starší asi tak 5 a 6 let měla každá jednoho mladšího bratra Romana a Lukáše. Lenka s Janou trávily většinou veškerý volný čas spolu a to jim vyhovovalo. Pořád se měli o čem bavit a co dělat, zkoumat, hledat. Neznaly slovo nuda a to bylo hlavní. Znaly jedna druhou a to skoro jako kdyby byly vlastní sestry. Prožily spolu nekonečně mnoho akcí od dobrých i po špatné. Z těch dobrých je to ,, Buchta pro ducha“ a ze špatných třeba ,, Kaštany a šutry“. Ovšem postupem času se vše měnilo k horšímu.
Dokud děvčata navštěvovala obě základní školu bylo to v celku pohodě, ale pak najednou Lenka odešla na SŠ a začala se bavit i s jinými lidmi než Jana. Po roce i Jana odešla na SŠ, ale na jinou než Lenka a ty 2 se najednou viděli strašně málo. Bylo více méně jasný že za pár let už bude všechno jiný a oni se už ani nebudou jak se říká znát.
Za 2 – 3 roky na to všechno došlo. Holky se prakticky nevídají a každá se baví s jinýma lidma. Možná to v hloubi duše chtějí dát dohromady obě, ale nedaří se. A co se nepodaří teď, tak pak už asi nikdy.
Celé to je jeden zamotaný život dvou lidí. Zanedlouho dojde na slova jedné z nich. ,, My už nejsme nejlepší kámošky, protože ty chodíš radši ven s …
Nejmenuju dané osoby z jednoho prostého důvodu. A to, že TY víš o koho jde.
Autor Leňura, 01.05.2009
Přečteno 326x
Tipy 3
Poslední tipující: bez nápadu na přezdívku..., Alexandrina
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nesnáším tuhle větu, ale tohle se prostě stává. Neboj, já to taky znám, ale naštěstí mí nejlepší přátelé od dětství jsou pořád mými nejlepšími přáteli. Ale vždycky to tak taky nebylo, dá se říci, že cestu k sobě jsme si našli až po maturitě a celou střední se nevídali, tak přeju hodně štěstí, třeba to vyjde...

12.05.2009 21:01:00 | bez nápadu na přezdívku...

Nedělej si z toho těžkou hlavu,možná dostane rozum.

04.05.2009 17:55:00 | Alexandrina

Chápu tě,taky jsem měla v dětství jednu velkou kamarádku,která mi za posledních 15 let napíše s bídou smsku na vánoce,no a letos na velikonoce jsem napsala já jí a ona mi ani neodepsala.Pokud toužíš po tomto druhu přátelství a chceš s kamarádkou navázat vztah zpátky,udělej pro to maximum,ale nezapomeň,že už to nebude to,co bývalo.Spíš ve vás zůstane vzpomínka na krásné dětství,jenže s přibývajícím věkem je to zase jinéˇDívky vyzrají v ženy,starají se o rodinu,děti,jejich zájmy,práce můžou být jiné a k tomu přiměřeně samozřejmě a ve stejné oblasti zájmů hledají zase jiné kamarádky.Mně tu moji kamarádku nahradily zase jiné,se kterými si velice dobře rozumím.Nemám jich sice nějak moc,ale o to jsou lepšími,kterým můžu říct kolikrát daleko víc než vlastní rodině.Tak pokud se ti nepodaří navázat s bývalou kamarádkou kontakt,nebuď z toho smutná.Dívej se dopředu,najdi si novou.Ale na tu z dětství nezapomínej.Netrap se,že už nejste spolu,"ulož si ji do hlavy",do památníku,který ti pomůže třeba jednou,až budeš hodně starší,zapomínat na to,co tě bolí,trápí.Budeš vzpomínat daleko víc než kdy jindy na všechno to pěkné,co jsi v dětství prožila.Pracovala jsem jako pečovatelka a vím,že starší lidé to tak dělají.Dělá to tak i můj taťka,teta,mamka.Tak běž se vztyčenou hlavou dál a řekni si tak jako i já - budu se dívat dopředu,minulost si schovám na stáří...

02.05.2009 22:43:00 | halo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí