...Přátelství...

...Přátelství...

Anotace: ...Přátelství, to nejcennější, co člověk může poznat a stejně si jej mnohdy neváží!!!...

Máš –li pocit, že se Ti všichni přátelé otočili zády, podívej se v první řadě na to, zda –li Ty stojíš jim čelem a nikoliv zády. Vždy se to dobře svádí na ostatní, než –li se prvně podívat sám na sebe a hledat chyby na své straně. Každý umíme obvinit a překládat chyby ze sebe na své přátelé! To umí i to malé dítě, jež chodí do školky. Něco udělá, svede to na kamaráda, aby on nebyl potrestán. A tak to chodí i ve světě přátel, lásek a rodiny.
Mnohým lidem jsem křivdila a uvědomuji si ty chyby v průběhu svého života. Nemohu to vrátit, avšak se tomu mohu pro příště vyvarovat. Nebudu již litovat ničeho, co se stalo, co jsem udělala, či se mohlo stát, kdybych…Toto slovíčko jsem v poslední době slyšela mnohokrát?Mno, ale co už?
Život se s námi mazlit nebude, a jestliže přijde něco, nač nejsme připraveni, připravím se pro další zkoušky, které přijdou, časem. Nemůžeme chtít, abychom byli moudří a rozumní hned, ze startu života. Postupem času, přibýváním let až zjistíme, co jsme dělali špatně a jak to mohlo být zcela jinak. A vlastně i celá budoucnost mohla být jiná než –li ji máme.
Nelze se neustále obracet do minulosti. Člověk musí žít přítomností. Nač se dívat do minulosti, když to člověku přináší mnoho otazníků, mnoho bolesti a mnoho vzpomínek, na které chceme přestat myslet??? Budoucností žít nemůžeme, ale plánovat si ji, je důležité. Alespoň pro některé jedince a členy společnosti.
Zahazuji minulost a žiji jen a pouze přítomností! Své chyby tedy napravit nemohu, nebudu se již za ně nikomu omlouvat a prosit o odpuštění! Pokud mám pravé přátelé, ti to pochopí a budou zde stále a já budu zde pro ně! Pokud však přátelé odejdou tehdy, jakmile je člověk potřebuje, nejsou hodni být osloveni přáteli.
Pár přátel jsem ztratila, pár jich našla a pár jich mám už dost dlouho. Těm, co odešli…Byly jste vynikajícími přáteli, jež pro mě znamenali moc. Bohužel, každý si musíme jít svou cestičkou, kterou jsme si vyšlapali…Těm, co jsem našla…Jste pro mě důležití a vím, že mám ve vás oporu! Oporu a lásku, kterou mohu nalézt jen a pouze u vás!!! A těm, co jsou mými přáteli dlouho…Moc vám děkuji za vaši pomocnou ruku, kterou mi poskytujete a poskytovali?Vážím si vás a děkuji!!! Vám patří velký dík!!!:-*
Autor Luciánek, 06.05.2009
Přečteno 486x
Tipy 2
Poslední tipující: mazarka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

úplně jako bys mi mluvila s duše!! Pravdivé a hezké :-)

06.05.2009 23:09:00 | mazarka

z duse...

06.05.2009 23:09:00 | mazarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí