Pro Dominika....

Pro Dominika....

Anotace: Ten čtrnáctiletý klučina s veselím usměvem bude v našich srdcích navždy...Není to ani úvaha prostě jsem se nutně potřebovala vypsat z tý neskutečný bolesti....

Ležíš na nemocniční postely s prázdným pohledem a dlouhou jizvou na hrudníku.Ty víš že umíráš ale ostatní si to nechtějí přiznat...Víš že máš svůj boj prohraný a nechápeš proč ostatní tolik pláčou...Vždyť jdeš za svou rodinou...Za svou matkou a otcem...Oni už na Tebe čekají...A ty tři dívenky u tve postele co ti vyznávají lásku,to jaký jsi dokonalý přítel a naslouchavý člověk.Ty tři dívenky jsou ti celím světem.Tři jména ti splynou na rtech s poslední slzou....Anetka,Barča,Nikolka...Tři dívenky pro které bys měl bojovat....Ale odcházíš...A tři dívenky ti padnou na tvé tělo a pláčou jako střelené laně...A ty už nemáš sílu je utišit....Už ne....
Autor Ashita Abigor, 10.05.2009
Přečteno 344x
Tipy 4
Poslední tipující: Robin Marnolli, Pythonissa__
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Lidé přichází a odchází a na nás nezbývá nic než se s tím vyrovnat.Já se vyrovnávám takhle..Děkuji...

04.12.2012 10:46:21 | Ashita Abigor

fíha...to je otřes. pěkně napsaný. dnes večer v modlitbě zmíním i D.

02.12.2012 14:08:16 | Robin Marnolli

Chtělo by to opravit chyby, jinak hezké, smutné - i to je život.

17.05.2009 13:22:00 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí