Spoveď

Spoveď

Anotace: Je ťažké zbaviť dušu všetkých záplat ktoré na ňu prilepíme vždy, keď jej uštedríme ranu hriechom.

.
Mám taký plán. V jeden večer v auguste v čase Perzeidov ťa chytím za ruku a povediem za mesto na lúku. Tam kde svetlá mesta nežiaria na oblohu a tá je preto plná hviezd. Ľahneme si na zelený koberec a pohľad obrátime do nebies.
V teplej noci, rameno pri ramene, ruka v ruke budeme sledovať ako padajú hviezdy. Za každú padnutú ti prezradím jeden z mojich hriechov. Ty budeš výnimočne mlčať. Bude to moja spoveď.
Nevrav prosím, že minulosť nie je dôležitá. Práve minulosť ma urobila takou, aká som. A cítim, že porozprávať ti o nej naozaj potrebujem. A hlavne cítim, že tebe o nej porozprávať môžem. Nazveme to dôverou? Ten pocit voľnosti, keď nemusím byť múdra, nemusím argumentovať, obhajovať sa ale pokojne môžem urobiť niečo, čo som ešte nikdy neurobila. Je to ako skok do neznáma, bez starosti o padák a miesto dopadu.
Vďaka tomu pocitu budem rozprávať úprimne o chybách v mojom živote.

Keď padne posledná hviezda, ostane moja duša pred tebou nahá rovnako ako obloha bez hviezd.
A dnes naozaj netuším, čo potom urobíš ty.
Ale dúfam, že možno... možno opäť priletí kolibrík ...
.
Autor maranika, 15.05.2009
Přečteno 296x
Tipy 14
Poslední tipující: enigman, Squat_the_world, hezule, Lady L, malý lachtánek, Tacca, floreciente, Bíša, ziriant, 6thSun
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrý plán...

14.10.2010 13:05:00 | enigman

Určitě přiletí...

21.05.2009 22:50:00 | malý lachtánek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí