Kdo nesmrdí není chlap...! (??)

Kdo nesmrdí není chlap...! (??)

Anotace: Mám ( bohužel) už od narození obdivuhodný smysl pro okolní pachy. Mám zkrátka abnormálně vyvinutý čich. To není chlubení, to je prostě fakt.

Ono ,,TO“ ale není jen o čichu. Vzhledem k tomu, že sám jsem mužskej, nemůže mě nikdo ,,osolit“, že bych byl feministou ( i když i tací muži chodí po světě ) a ten, kdo se mrkne na mé fotky v některém mém článku na mém blogu - www.vladimirkroupa.blog.idnes.cz , asi pochopí, že nejsem ani žádný ,,vymydlený hošan“ ( s měkkým ,,Š“ ).

Nikdy mně nedělalo potíže vzít si na sebe ať už džínsku, sako, či maskáčovou i jinou uniformu. Vždy jsem se ale snažil o jedno.

Být upravený a pokud to možnosti dovolily – nesmrdět!

Jsou situace v životě lidském, kdy je fajn mít dobrý čich. Jednoho tak tento smysl upozorní na to, že se v jeho blízkosti pohybuje ( nebo pohyboval ) někdo, kdo je takzvaně ,,škodná“. O tom ale raději psát nebudu – zde přítomným pacifistům by z toho mohla naskočit vyrážka…

Jde mně o chlapy v ,,běžném“ životě.

Procestoval jsem celkem kousek světa ( opět nejde o chlubení, jen o fakt ) a můžu říci s klidným svědomím, že tak, jak u nás například v ranní tramvaji smrdí průměrný chlap, nesmrdí jinde nikdo jiný, než žebrák a bezdomovec. Mám na mysli chlapy ze zemí Evropy, nehodlám přirovnávat naše chlapy k Afgháncům, Indům, či k obyvatelům střední Afriky ( i když možná by se mnozí naši smraďoši divili…). Tam je ,,průměr“ opravdu posazený jinde.

Někdy, když vidím a cítím ty muže okolo sebe, marně se ptám, s jakými žijí ženami…?

To Vám to sakra holky nevadí, že máte doma takové smraďochy?! To je to takový problém toho svého donutit, aby vzal na vědomí vynález jménem deodorant?!

Je to takový problém chlapi, alespoň jednou týdně si stoupnout před zrcadlo s nůžtičkami a pinzetou a odstranit si to, co vám trčí z nosu a uší a na čem se chytá nechutný sajrajt?! Je to otázka deseti – patnácti minut týdně. Deodorant s antiperspirantem pořídíte za cca. 100 Kč. To je zhruba cena jedné krabičky cigaret. Tu řada z Vás ( já nekouřím – proto píšu ,,z Vás“) ,,vytáhne“ za jeden den. Deodorant při normálním používání vydrží až dva měsíce…

Takové ty řeči, že ,,chlap má smrdět i na fotce“, či ,,kdo má mít na podobný hovadiny čas…“ - nežeru pánové! Sám vstávám o pár minut dřív a raději obětuji deset minut spánku, ale vím, že nebudu celý den smrdět jako tchoř. Že budu mít své ,,zbytky“ vlasů čisté a bradku s knírkem zastřižené. Že budu mít vyčištěné zuby a tak pokaždé, když otevřu pusu, nebude mému okolí připadat, že někdo nadzvedl víko od kanálu.

Největší sekáči jaké jsem kdy v životě viděl, byli například chlapi z Cizinecké legie. Sice se občas válí v neskutečných sračkách, ale vždy, pokud je to možné ( a Vy tu možnost chlapi většinou každé ráno máte!!) a oni se objeví na veřejnosti, tak jsou jako ze škatulky. Mají to i přímo v kodexu legionáře.
-,, Článek 4 - Pyšný na tvůj stav legionáře, chodíš stále oděn v elegantní uniformě legionáře, tvé chování je stále důstojné ale skromné, tvoje ubytování je stále čisté…


A holky, pánové, holky na takové sekáče letí. Ti sekáči totiž neuznávají -,, kdo nesmrdí, není chlap“. Ne že by na sebe lili litry voňavek – z toho je může podezírat jen hňup, jen o sebe dbají a pečují nejen ( to na místě prvním ) o svou zbraň, ale hned potom o sebe samého.

Pro mě osobně je největší odměnou, když mně holka řekne -,, hezky voníš mon cherie…“

Tak s tím kluci už sakra něco dělejte a Vy holky, nebuďte tolerantní ke smradu a k neupravenosti.

Vy jste ten krk, co otáčí hlavou…
Autor Bucharovic, 17.05.2009
Přečteno 268x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí