Příběh jedné dívky

Příběh jedné dívky

Anotace: Dívka z velké popularity spadla až na dno a pomau se zase staví na nohy

Smutná dívka dnes opět brečí ve svém pokoji, nad hromadou papírů.Píše si deník,ve kterém je poslední dobou,zaznamenáno jen její velké trápení.Propiska už padá k zemi dívka se choulí do klubíčka-už nemůže!Celá ztrapená přemýšlí nad situací,v které se ted´ nachází. Před třemi lety,když začala svůj život více žít,netušila že po troše štěstí musí přít i zklamámí. Ta dívka byla stejná jako všechny ty ostatní, ale tím že předtím neměla opravdu žádné možnosti, jak poznat více svět, byla nezkušená, nic o něm nevěděla. T dívka před třemi lety přestoupila na jinou školu, školu kde ji všichni brali, měli rádi, učitelé chválili,našla si spousty kamarádeka a také i kluci obdivovali. Dívka byla štastná,její pocity byly báječné-užívala si života. Proč taky ne? Přiznej me si,že takovy zlepšení by chtěl zažít (asi) každý.... Ta dívka se stala velmi vyraznou osobností na škole, znal ji tam snad každý! A ona? V najivitě,ve které žila, se chytla snad každé šance, a to bez rozmyšlení. Kluci na ni stáli doslova frontu.Dívka v nich hledala toho pravého, i když žadného ani neznala-a nezná ani do ted´! Přemýšlí: ,,Byla to chyba, nebo jsem udělala dobře?",,Byla to moje chyba, nebo jen osud?" ,,Existuje osud?" ,,Jestli ano, proč se to mělo tak stát?" ,,Jestli ne,tak proč jsem byla tak hloupá a neviděla co dělam?"
Dnes, téměř po třech letech, ví co se dělo, když její očí se na svět dívali přez růžové brýle. Má méně kamaraddů, učitelé ji berou za tu průměrnou,a kluci si ted´ o ní myslí své, i přesto že o ní neví vůbec nic! Dívka si přeje,by už to přestalo!Trápení bylo už dost! ona si zaslouží žít, ale né už jen jako, ale dooprvdy! Zalouží si mít dobré kamarádky, které jí pomůžou s její situací,rodinu která by chápala jeji situaci a neodbyla ji tím-,,To je jen puberta, tím si musí projít každý.A na kluky máš času dost!" Ta dívka už utrpěla dost zranění, nadávek i šikany. Obdivuji ji! I přez to vše je k okolí stále milá, věří mu,a taky věří že to bude lepší!
Dala si nové pravidla,terá by ji mohla pomůct se z toho dna odrazit. Začne se více věnovat těm lidem kteří do ted´ stáli poblíž jí, doma zkusí na sebe vzít více odpovědnosti, aby ukázala,že není jen pubert´ák,ve škole se začne více snažit,a kluci? Ví, že ted´ nemiluje, možná je to dobře, protože po jejím opravdu velkým trápení zvýšila nároky, a tak by ji ted´ nikdo nemusel zklamat,ael z druhe strany si dívka připadá chladná, cítí se divně jakoby ani nežila.Přeje si aby ji někdo miloval, ale jak ji někdo může milovat když ona nemiluje? Ohledně chlapců už dívka také ví-chce se zamilovat,do kohokoli,třeba do náke filmove hvězdy,zpěváka,a nebo i do největšho idiota na škole! ,,Chci milovat!"... tato věta jí zní stale v hlavě! Když si jde za nedlouho lehnout do postele,přemýšlí,jak by to mohlo dopadnout. Druhy den ráno, se vydává dívka do školy, bez nálady, smutná a sama.Vzpomene si na včerejšek a první co se jí vybaví je jak jí bylo zle,jak se cítila poníženě, a ma slzy na krajích očí, neudrží je a pomau stékají dolů po tváři. ,,NE!" Dívka si utře slzu a vybaví se jí ty pravidla která jí mají pomoct. Porozhledne se, ale nevidí nikoho ke komu by se přidala. Opět ma slzy na krajičku, když vtom se za ní objeví její spolužák se kterým dojde až do školy.Dnes se neučí, každá třída ma svůj program. Nechtěla být přítomná. Sama neví jak se jí podařilo se zdekovat a nebýt učastná, ale vím že se jí splnilo jedno přaní- MILOVAT!Koho? Dívka si už delší dobu vylívala sé srdíčko učiteli- ten ji chapal.Dnes u něj byli dva chlapci na praxi.Strávila s nimi více méně celý den. Věříte na lásku na první pohled?Ona už ano! Myslím,že se karta začína obracet a ukazovat i vsou hezčí stránku života. Proto věřte,nebo aspon´ doufejte,všechno zlé je k něčemu dobré.a i této dívce bylo...
Autor Lucisatko, 03.06.2009
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí